Targi Pracy stanowią dla wszystkich poszukujących zatrudnienia szansę, by w jednym miejscu i czasie zapoznać się z proponowanymi ofertami, i – co najważniejsze – skontaktować się bezpośrednio z potencjalnymi pracodawcami. Dlatego koniecznie należy zabrać ze sobą CV (opcjonalnie portfolio), by od razu porozmawiać o warunkach pracy i swoich szansach na zatrudnienie.
We współpracę przy III edycji Targów Pracy poza pracodawcami włączyły się urzędy pracy z łódzkiego regionu (m.in. Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Powiatowe Urzędy Pracy: Łódź, Łódź-Wschód, Pabianice, Piotrków Trybunalski). Na Targach Pracy poszukiwani będą m.in.: doradcy klienta, graficy, konsultanci telefoniczni, specjaliści ds. komercjalizacji, specjaliści ds. dokumentacji produkcyjno-magazynowej, elektrycy, mechanicy, planiści produkcji, doradcy klienta, liderzy sprzedaży, kasjerzy, sprzedawcy, a także hostessy i modelki (więcej informacji o targach i proponowanych stanowisk pracy na stronie www.ptakexpo.com).
Podczas Targów Pracy nie zabraknie bezpłatnych warsztatów i szkoleń. Poprowadzą je specjaliści reprezentujący firmy i instytucje - Startup Factory, Social Media School, Ides, HrSolo. W czasie szkoleń, planowanych zarówno na sobotę, jak i niedzielę, dowiedzieć się będzie można m.in., jak zdobyć pracę dzięki social media, napisać profesjonalne CV, osiągnąć sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a także jak założyć własną firmę.
Ważność i skalę III edycji Targów Pracy docenili: Wojewoda Łódzki Jolanta Chełmińska, marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień oraz burmistrz Rzgowa Konrad Kobus, którzy objęli III edycję Targów Pracy patronatem honorowym.
Zarówno I, jak i II edycja Targów Pracy cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających. Do współuczestnictwa w obu wydarzeniach włączyło się łącznie kilkudziesięciu pracodawców, oferując łącznie ponad 800 nowych miejsc pracy. W poprzedniej edycji Targów udział wzięło ponad 50 pracodawców z wielu branż, m.in.: techniczno-budowlanej, gastronomicznej, handlowej, biurowej i modowej. Frekwencja osiągnęła rekordową liczbę 4,5 tysiąca odwiedzających.
Idea Targów opiera się na dwóch podstawowych filarach. Pierwszym z nich jest pomoc osobom poszukującym pracy. Drugim – promocja i stworzenie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Ich realizacja odbywa się w atmosferze sprzyjającej owocnym spotkaniom na linii pracodawca – pracownik. Różnorodna oferta Targów, obejmująca wiele sektorów, ukierunkowana jest zarówno na osoby bezrobotne, jak i poszukujące zatrudnienia, ale i wszystkich zainteresowanych znalezieniem bądź zmianą aktualnej pracy.
- Groźny wypadek przy dworcu PKP w Piotrkowie. Mężczyzna po zderzeniu z volkswagenem wpadł w wiatę autobusową
- Konferencja prasowa prezydenta Piotrkowa
- Jesienny koncert w piotrkowskim MOK-u
- 17 mln na Centrum Świętego Mikołaja w Wolborzu
- Dzień Pracownika Socjalnego. Statuetki dla MOPR i PCPR w Piotrkowie
- Podsumowali tegoroczną kwestę
- Kto zostanie mistrzem gminy Sulejów?
- Problem mieszkańców bloków w Woli Krzysztoporskiej
- Szukali ciała w dawnym szpitalu