metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
lusia ~lusia (Gość)12.01.2014 19:48

Przerażają mnie te komentarze!!!Studniówka to przecież tradycja i nie zasłaniajcie się biedą...Są dzieci,które we wakacje pracują,żeby pomóc rodzicom finansowo,nie palą papierosów...Mnie najbardziej denerwuje wybór sali i DJa na studniówkę,co z góry szkoła ma narzucone(śmierdzi mi to korupcją)i w niektórych szkołach dzieci,czasem też rodzice nie mają nic do powiedzenia.Nie wiem dlaczego wygrywa zawsze Zielony Gościniec?Ktoś po prostu musi mieć w tym jakiś interes.

00

nauczyciel ~nauczyciel (Gość)12.01.2014 19:49

"wiorek" napisał(a):
"nauczyciel" napisał(a):
Jestem nauczycielem II LO i z przykrością czytam całą tą dyskusję. Zapraszam na jeden tydzień do szkoły , żeby zobaczyć jaki to mamy luksus. Studniówka była zawsze wielkim swiętem , formą spotkania się uczniów i nauczycieli na innej płaszczyźnie. Niekoniecznie za wielkie pieniądze. Wspólną zabawą i okazją do wspominania . Przykro, że ten czas już bezpowrotnie minął.
To żenujące, by nauczyciel robił takie błędy.

Pisownia dopuszcza tylko "tę" - tę suknię, tę panią, tę bramę: Ładną ma tę suknię, prawda?
Już nie. W nieoficjalnej korespondencji (list, mail, gg etc.) dopuszczalne jest już od kilku lat używanie formy "tą laskę". W oficjalnej korespondencji nadal "tę laskę"
mimo wszystko pozdrawiam

00

filolog ~filolog (Gość)12.01.2014 20:03

W formie pisanej używamy:
tę – w połączeniu z biernikiem
tą – w połączeniu z
Tyle.

00

Al Bundy ~Al Bundy (Gość)12.01.2014 20:20

Jako absolwent II LO cieszę się, że uczęszczałem do tej szkoły, gdy była ona jeszcze w miarę normalna. Z poniższej dyskusji osób związanych z tą szkołą wnioskuję, że obecnie dobrze się tam nie dzieje.

00

guru ~guru (Gość)12.01.2014 20:23

"To chyba schizofrenia".Nie chciałbym dostać zaproszenia na wesele a na forum przeczytać,że jestem łajdakiem,że nie zapłaciłem.

00

Wieczorową porą ~Wieczorową porą (Gość)12.01.2014 20:39