metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
asd ~asd (Gość)26.04.2015 21:04

Do Marii: Sara miała wpływ na swój los. Mogła nie jechać z idiotą...

103


Motocykllista ~Motocykllista (Gość)26.04.2015 17:55

Wobec mnie każdy powinien do czegoś dorosnąć 22 lata i na motorze i jak pisał jeden kolega żę sam ma 1000 pojemności a ten chłopak go wyprzedzał nie wiem jak on ma motocykl ale dla mne to chore przecież 1l czyli 1000 pojemności to jest bardzo dużo.Moje zdanie jest takie że można zabić sie na rowerze a co dopiero na motorowerze czy czymś

21


..... ~..... (Gość)26.04.2015 14:29

http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/artykul/zdjecia/tragiczny-wypadek-na-dk12-w-przyglowie-nie-zyje-18-latka,3361788,artgal,15150632,t,id,tm,zid.html Proszę bardzo ,jak wygląda auto po takim zderzeniu.....I KTOŚ MA CZELNOŚĆ MÓWIĆ ŻE MOTOCYKLISTA JECHAŁ WOLNO!!!!! NIE TYM RAZEM.

272


gość ~gość (Gość)25.04.2015 19:29

Ja nikogo nie bronie jestem kierowca i wiem że bardzo szybka jazda jest nie dobra a dlaczego. Załóżmy że stoimy samochodem na skrzyżowaniu tak jak ten samochód i rozglądamy się czy nic nie jedzie a jezeli jadący motor ma prędkość załóżmy od 150kmh z wyż to jest nie realne że go zobaczymy bo to są ułamki sekund. Szkoda ludzi w tym wypadku ale głupota daje znać o sobie (jeżeli kogoś uraziłem to sorki)

281


okok ~okok (Gość)26.04.2015 16:28

To, że było ciemno, nie usprawiedliwia kierowcy opla, tak jak jakaś barierka i inne światła pojazdów. Gdyby upewnił się należycie, nie zabiłby nikogo.
No jakie usprawiedliwienie, że nie widział, więc jechał. Powinien iść do więzienia.

542


przyjaciel ~przyjaciel (Gość)27.04.2015 00:01

wczesniej ktos juz pisal. Winny wypadku jest kierowca samochodu osobowego. a winny smierci Sary jest kierowca motocykla i wszystko w temacie.
wymuszenie wymuszeniem. Do wymuszen dochodzi codziennie. sami jestesmy tego swiadkami.