A co dalej z masarnią z Piotrkowa ?? Stanęła już na nogi i spłaciła długi ??
W Polsce wspierać tylko te małe rodzinne gospodarstwa rolne w których hoduje się zwierzęta paszą wyprodukowaną z własnego gospodarstwa. Te "hotelowanie" świń duńskich czy holenderskich w tych ogromnych tuczarniach powinno być zabronione, bo to zagraża środowisku naturalnemu i zdrowiu okolicznych mieszkańców.
Jak Wam coś nie pasuję to zapraszam do pracy u prywaciarza w Piotrkowie za najniższą krajową.. to może wtedy docenicie to co macie....
Że ja nie wiedziałem. Z chęcią bym z nimi porozmawiał skąd takie ładne traktory mają skoro nie mają pieniędzy to chyba ukradli, ja ogólnie nie mam nic do PiS ale w sumie jaby się rząd zmienił to może by im te traktorki pozabierał no wtedy by mieli dlaczego strajkować. Kto w ogóle pozwala na takie strajki. Przecież na tym placu parę milionów stoi w tych traktorach i oni pieniędzy nie mają?!!! Źle im to do pracy do magazynu albo gdzie indziej
Nie jestem rolnikiem i daleko mi do tego fachu ale wkurza mnie krytyka ludzi tychże rolników. Ci co zazdroszczą niech się zajmą rolnictwem a ci którzy proponują rolnikom inne zajęcie myślą chyba, że jedzenie to się bierze ze sklepu. Jak zamkną fabrykę w Piotrkowie to źle a przecież rolnik jest fabryką jedzenia. Pozdrawiam.
Hahaaaa. Plastuś z Opoczna fajnie wam odpowiedział... Ale serio, budujcie więcej chlewni, zasmradzajcie okolicę... Sami się załatwicie.
Jestem im wdzięczna, że uprawiają, hodują, ale wkurza mnie, że pryskają pola w południe - owady wyginą to i ich szkoda będzie kto im zapyli..
"- Robimy to na obrzeżach miasta, aby mieszkańcy nie mieli kłopotów z naszego powodu."
Mieszkańcy mają dość smrodu produkowanego przez chlewnie dookoła Piotrkowa. Jak się nie opłaca świń hodować to proponuję przerzucić się na produkcję warzyw - to jest przyszłość. Nadmiar wieprzowiny szkodzi zdrowiu, środowisku i komfortowi życia ludzi dookoła.
Ludzie wy chyba nie wiecie jak wygląda życie. Idzcie do roboty za 2600 .