metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Piotr Włostowic ~Piotr Włostowic (Gość)29.07.2010 22:25

"sauron" napisał(a):
U Piotra Włosiennicy widać objawy obsesji czyli rodzaju zaburzeń lękowych, wyrażający się występowaniem irracjonalnych myśli i impulsów.Myśli mimo pojawienia się u Piotra nie są przez niego realizowane dlatego jako osoba cierpiąca na obsesje nie stanowi zagrożenia dla siebie i otoczenia.

Drugie zdanie trochę mało zrozumiałe. Bo niby co? Zdrowy, skoro nie stanowi zagrożenia dla siebie i otoczenia. A już się zaczynałem martwić...
A czy można spytać, w którym gabinecie przyjmujesz? Zgłosiłbym się chętnie na konsultację. I - przede wszystkim - czy jesteś lekarzem z drugim stopniem specjalizacji co najmniej?

00

sauron ~sauron (Gość)29.07.2010 22:33

"Piotr-Wlostowic" napisał(a):
czy jesteś lekarzem z drugim stopniem specjalizacji co najmniej?

To ja jestem tym lekarzem z plakatu "Piotrków potrzebuje lekarza".Właśnie zaczynam leczyć najbardziej potrzebujących, jak posiadasz ubezpieczenie w NFZ to przyślij kopię.

Komentarz był edytowany przez autora: 29.07.2010 22:35

00

Piotr Włostowic ~Piotr Włostowic (Gość)29.07.2010 22:58

"sauron" napisał(a):
To ja jestem tym lekarzem z plakatu "Piotrków potrzebuje lekarza".Właśnie zaczynam leczyć najbardziej potrzebujących, jak posiadasz ubezpieczenie w NFZ to przyślij kopię.

1. Przyślij dyplom.
2. Nie chcę na NFZ, tylko prywatnie.
3. Zastanawiam się, czy jestem wśród tych najbardziej potrzebujących...
4. Zastanawia mnie, że dopiero zaczynasz leczyć.

00

sauron ~sauron (Gość)29.07.2010 23:05

"Piotr-Wlostowic" napisał(a):
Zastanawia mnie, że dopiero zaczynasz leczyć.

Dotychczas leczyłem prywatnie, ale ostatnio poczułem się jak Tomasz Judym - jestem teraz bardzo wrażliwy na krzywdę bezradnych ludzi.

00

MARKPIO ~MARKPIO (Gość)29.07.2010 23:46