metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
J ~J (Gość)25.05.2023 14:03

A kiedy będę kontrola aut elektrycznych?

112


go?ć_gość ~go?ć_gość (Gość)25.05.2023 20:49

To po co produkują te auta a potem im zabraniają jazdy?

03


dasdasd ~dasdasd (Gość)26.05.2023 08:26

W Polsce mamy chory system przejazdów pojazdów specjalistycznych - dopuszczonych do ruchu ale korzystających z dróg sporadycznie. To nie jest TAXI. On nie jeździ po drogach codziennie. Jak wskazał sąd administracyjny - taki pojazd to żuraw z możliwością przemieszczania się między poszczególnymi miejscami pracy. Ludzie z ITD są dalecy od prawa, jest to totalne wymuszenie. Ale przedsiębiorcy biorą na klatę to złodziejskie działanie zbrojnego ramienia rządu jakim jest ITD. Nie mają czasu na marnowanie, płacą kary i jadą dalej. Cienki bolek co pisał te bzdety zupełnie nie ma pojęcia o życiu tej branży.

12


sas ~sas (Gość)26.05.2023 08:30

Degradacja dróg następuje nie od przejechania jednego żurawia/dźwigu ale od ogólnego ruchu, którego natężenie wzrasta. Na szczęście wejdą elektryki to ulice zrobią się puste a ITD zajmie się myciem krawężników.

02


Życie ~Życie (Gość)26.05.2023 09:00

Dlatego po to jest CB żeby pytać czy stoją na punkcie i się jedzie bokami wtedy a nie idzie na żywioł.Teraz płać niby z czego?

03


goœć_gość ~goœć_gość (Gość)25.05.2023 21:32

A tak z ciekawości jaki był nacisk w przeliczeniu na m2 ?? Takie pojazdy mają wielkie i szerokie koła, które rozkładają nacisk, a robi się wielkie problemy, że jedzie dźwig- dzień w dzień tir za tirem przeładowane
Z tymi pozwoleniami to jakiś cyrk- trzeba by planować wydanie pozwolenia na miesiąc do przodu , zanim trafi się jakieś zlecenie
Jakby tam na górze mieli trochę oleju w głowie, to by wymyślili system na miarę XXI wieku, a nie jakieś pozwolenia- rozumiem jakby taka firma działała na czarno, ale skoro płacą podatki to dlaczego mają jeszcze dodatkowe koszty ponosić ?? W którym innym kraju jest takie prawo dotyczące dźwigów

43


gosc138211 ~gosc138211 (Gość)25.05.2023 10:58

Czyli "posiadanie odpowiedniego zezwolenia" - czyli w skrócie: opłacenie, powoduje, że pojazd jest lżejszy i nie "przyczynia się do degradacji drogi".
W dużym skrócie: opłacenie przejazdu pojazdu ponadnormatywnego powoduje 2 korzyści: pojazd i portfel przewoźnika są lżejsze.
CZEGO NIE ROZUMIECIE...?

146


ciekawe ~ciekawe (Gość)25.05.2023 11:41

To znaczy , że jak będzie miał pozwolenia , to już waga nie przeszkadza i drogi nie będzie niszczył?

167


M69 ~M69 (Gość)26.05.2023 09:38

Do "Gościu" (wczoraj, 13:14). Brawo, precyzyjnie i konkretnie. Dodałbym jeszcze, że normalną rzeczą jest opłata za taki przejazd - za zdecydowanie większe zużycie nawierzchni w porównaniu do pojazdów normatywnych. Ale wiecznie narzekającym ojkofobom i tak nie wytłumaczysz...

20


goœć_wiktor ~goœć_wiktor (Gość)26.05.2023 04:00

Bez zezwolenia niszczy drogi a z zezwoleniem nie niszczy....to tak jak z 700 plus, które zwiększa inflację ale 800 plus już nie hahahah.Żyjemy w chorym kraju.

34


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat