W Polsce mamy chory system przejazdów pojazdów specjalistycznych - dopuszczonych do ruchu ale korzystających z dróg sporadycznie. To nie jest TAXI. On nie jeździ po drogach codziennie. Jak wskazał sąd administracyjny - taki pojazd to żuraw z możliwością przemieszczania się między poszczególnymi miejscami pracy. Ludzie z ITD są dalecy od prawa, jest to totalne wymuszenie. Ale przedsiębiorcy biorą na klatę to złodziejskie działanie zbrojnego ramienia rządu jakim jest ITD. Nie mają czasu na marnowanie, płacą kary i jadą dalej. Cienki bolek co pisał te bzdety zupełnie nie ma pojęcia o życiu tej branży.
Degradacja dróg następuje nie od przejechania jednego żurawia/dźwigu ale od ogólnego ruchu, którego natężenie wzrasta. Na szczęście wejdą elektryki to ulice zrobią się puste a ITD zajmie się myciem krawężników.
Dlatego po to jest CB żeby pytać czy stoją na punkcie i się jedzie bokami wtedy a nie idzie na żywioł.Teraz płać niby z czego?
A tak z ciekawości jaki był nacisk w przeliczeniu na m2 ?? Takie pojazdy mają wielkie i szerokie koła, które rozkładają nacisk, a robi się wielkie problemy, że jedzie dźwig- dzień w dzień tir za tirem przeładowane
Z tymi pozwoleniami to jakiś cyrk- trzeba by planować wydanie pozwolenia na miesiąc do przodu , zanim trafi się jakieś zlecenie
Jakby tam na górze mieli trochę oleju w głowie, to by wymyślili system na miarę XXI wieku, a nie jakieś pozwolenia- rozumiem jakby taka firma działała na czarno, ale skoro płacą podatki to dlaczego mają jeszcze dodatkowe koszty ponosić ?? W którym innym kraju jest takie prawo dotyczące dźwigów
Czyli "posiadanie odpowiedniego zezwolenia" - czyli w skrócie: opłacenie, powoduje, że pojazd jest lżejszy i nie "przyczynia się do degradacji drogi".
W dużym skrócie: opłacenie przejazdu pojazdu ponadnormatywnego powoduje 2 korzyści: pojazd i portfel przewoźnika są lżejsze.
CZEGO NIE ROZUMIECIE...?
To znaczy , że jak będzie miał pozwolenia , to już waga nie przeszkadza i drogi nie będzie niszczył?
Do "Gościu" (wczoraj, 13:14). Brawo, precyzyjnie i konkretnie. Dodałbym jeszcze, że normalną rzeczą jest opłata za taki przejazd - za zdecydowanie większe zużycie nawierzchni w porównaniu do pojazdów normatywnych. Ale wiecznie narzekającym ojkofobom i tak nie wytłumaczysz...
Bez zezwolenia niszczy drogi a z zezwoleniem nie niszczy....to tak jak z 700 plus, które zwiększa inflację ale 800 plus już nie hahahah.Żyjemy w chorym kraju.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!