co za bzdury piszesz??? dostajesz 80% wynagrodzenia za dni nieobecne a nie w skali miesiaca całego. wiec jak nie bylo cie 5 dni to za te 5 dni masz stawke o 20% mniejsza niz normalnie a reszta normalnie platna.
Teraz tak ale w/g pomysłu luncha, gdzie proponuje :
To jak ktoś będzie chorował tydzień to nie dostanie 1/4 wynagrodzenia . Mimo, że zwolnienie dostał od lekarza do tego uprawnionego.
a ja pracuję od trzech lat nie byłem nawet dnia na chorobowym i co mam z tego?np to że dziś jest 10ty a kasy na kącie nie ma bo jaśnie pan prezes nie pomyslał że jutro jest święto!!a Ty myśl za co żyć do poniedziałku!
Nie ma obaw nie długo zacznie przyjmować Spółdzielnia Grabarczyka.Wykopią resztę z PISu i zaczną przyjmować swoich.Zostaje tylko kwestia przynależności partyjnej.
I w czym problem? Ciąża to naturalne zjawisko, element tworzenia nowego pokolenia. Pewnie słyszałeś o przypadkach łamiących prawo przedsiębiorców, którzy kazali kobietom podpisywać oświadczenia, że nie są w ciąży i przez najbliższe x lat nie będą czy też nie zamierzają być. Podobnie z pracodawcami, którzy pytają kobietę na rozmowie kwalifikacyjnej o dzieci. Jeżeli ma, to pracy nie dostanie, bo dzieci mogą chorować, co spowoduje nieobecność mamy w pracy. Najchętniej zatrudnialiby stare panny po czterdziestce. Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale jest to dyskryminacja ze względu na płeć.
Dokładnie!!! Strach wziąć wolne, bo grożą, że jak weźmiesz to już nie masz po co wracać do pracy! Ale Ci wszyscy prywaciarze to nie widzą że my zapierdzielamy na ich sukces. Sami palcem nie kiwną. Jeszcze się trzeba o pieniądze prosic
A jak się wchodzi do pokoju, to siedzi przy biurkach 5 kobit i sie opierdzielają. Tylko widać jak jedna z druga kawusie nosi między pokojami.