i co mi po uprawnieniach na kierowce badz operatora jak nie mam doświadczenia, zeby je miec ktos musi zatrudnic i kółko sie zamyka.
Powiedziała beksa co od UBecji w łeb dostała i w zimnej celi siedziała. Za karę poprzysięgła zemstę na narodzie swym. Ta zemsta to gorsze kur....o jak PRL. Za komuny nikt d nie sprzedawał jak teraz czynią to "wielcy" odmóżdżeni pożal się Boże smarkacze nieudolni przy świńskim korycie zwanym rząd, sejm.
Złodzieje kierują państwem sprzedają i bezczeszczą krew przodków naszych. Bo takich sprzedawczyków naście lat temu strzałem w pusty łeb eliminowano z społeczeństwa w imię dobra narodu.
nie. realia tego chorego kraju. gdzie zanim jeszcze cokolwiek zarobisz juz musisz odprowadzac zusy srusy i inne. dotacji na nowe miejsca pracy brak. działki pod kaplice i koscioły... są!!! a czy taka działke jak pod kaplice dostanie od miasta przedsiebiorca????na tych samych warunkach co dzierzawy kosciół?? NIE!!! w polsce jeszcze jest kara za zatrudnienie kogos w postaci wszytskich kosztów zusowskich i fiskalnych zatrudnienia. to co sie dziwicie ze na czarno albo najnizsza krajowa zatrudniaja a reeszta pod stołem?? bandyckie i pazerne panstwo sprawia ze ludzie kombinuja jak tylko potrafia a zeby nie oddac w bloto czyli do budzetu tylko dla siebie miec jak najwiecej. od nowego roku jasnie panujacy TUSK podnosci akcyze na opej napedowy o 25gr/litrze. tak wspiera firmy polskie wlasnie i obywateli!! dobijajac ich kosztami.
A kto Wam powiedział że Mostostal pada, pracuje tam i nic takiego nie słyszałem a pracy jest dużo !!