Kilka uwag dotyczących parkowania w FM. Na wstepie zaznaczam, iż nie jestem laikiem w kwesti parkowania samochodem na tego rodzaju parkingach. O godz. 16 specjalnie, po raz pierwszy w moim życiu odwiedziłem FM, a najpierw parking. Uważam, że brak jest oznaczeń na zewnątrz w bezposredniej bliskości centrum o tym, gdzie jest P i że jest BEZPŁATNY. Innym spostrzezeniem jest brak info nt kolejnego poziomu P przy wjeżdzie na dany poziom. Słabe jest oznakowanie STOP, takie niewidoczne żółte napisy - będzie sporo kolizji. Wjechałem na 4 poziom i chcę iść na zakupy a tam niespodzianka. Wchodzę i nic. Winda, jakieś drzwi. Ale nic. Słyszę jakieś dźwięki, śmiechy i chichy. Otwieram drzwi po prawej stronie. Schodzę, Znów drzwi, nie widzę jasnych kierunkowskazów, otwieram drzwi. Idę dalej. Patrzę a na końcu korytarza widzę ludzi. Uff, udało się. Czułem się jak turysta na pustyni który znalazł zmrożoną colę. Nie miałam czasu chodzić. Jak odwidzę to podzielę się spostrzeżeniami, tymi in plus i minus.
~PROTESTUJĄCY 1 godzina temu, 16:24
Jakim prawem boisko szkoły pan Dziemdziora chce udostepnic na potrzeby sklepu?
Słyszałem od mieszkańców Zamenhofa,że chodzi o parking od strony Kostromskiej,gdzie wjazd jest w pobliżu Polnej i jego udostępnienie w niedzielę bądż sobotę
A jak przylecą kosmici i zamiast samochodu będą mieli spodek? Pod moimi blokami nawet samochody samych mieszkańców się ledwo mieszczą a nie ma u nas w pobliżu żadnego sklepu małego ani dużego. Nigdzie nie ma obowiązku (całe szczęście) zapewniania pod blokiem parkingu dla Twoich gości, ciotek, wujków, babć i dziadków bo to zwyczajnie niemożliwe. Jeśli tylko wystarcza miejsca na samochody mieszkańców to dobrze i jeśli jest parking to oni muszą mieć możliwość postawić swój samochód pod blokiem. Jeśli przyjedziesz do kolegi to równie dobrze możesz postawić samochód trochę dalej i dojść pieszo. Korona Ci z głowy nie spadnie.