Lato to czas, kiedy firmy mają wyjątkową okazję do zaprezentowania swojej marki w oryginalny sposób. W gorących miesiącach często są organizowane imprezy plenerowe, ogródki gastronomiczne tętnią życiem, a przestrzeń publiczna staje się najlepszym miejscem do promocji. Jednym z ciekawych i skutecznych narzędzi marketingowych w tym okresie jest parasol ogrodowy z logo. Ten gadżet nie tylko chroni klientów przed słońcem, ale również promuje markę w subtelny, aczkolwiek widoczny sposób. Parasole mogą się stać ważnym elementem strategii promocyjnej, przyciągając uwagę potencjalnych klientów, kiedy znajdują się oni pod jego przyjemną osłoną.
Marka to nie tylko logo czy nazwa firmy. To przede wszystkim obietnica, którą składamy naszym klientom, a także sposób, w jaki tę obietnicę komunikujemy. Wszystko, co robimy, od produktu po komunikację marketingową, powinno być spójne z naszą marką. W tym kontekście kubki reklamowe mogą okazać się cennym narzędziem budowania świadomości i lojalności marki. Ale jak zapewnić ich spójność z resztą elementów brandingu? Czy istnieje jakaś uniwersalna recepta na sukces?
Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MSP. W tym roku eksperci odwiedzą 14 lokalizacji w największych miastach w Polsce. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy, podczas spotkań z ekspertami, będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych.
Promocja marki to obowiązkowy element w strategii marketingowej, jeśli chcesz pozyskiwać nowych klientów. Ciężko jednak zadbać o skuteczny marketing, kiedy jako mała firma z niedużym budżetem próbujesz swoich sił w mediach społecznościowych bądź innych reklamach internetowych. Zwłaszcza że musisz konkurować z wielkimi firmami, które na pstryknięcie mogą zainwestować kilkadziesiąt tysięcy złotych w internetową reklamę firmy. W takiej sytuacji konieczna będzie zmiana formy marketingu na taką, dzięki której niskim kosztem zaczniesz zyskiwać lojalnych i stałych klientów sklepu. Pomogą Ci w tym torebki papierowe z nadrukiem. W tym artykule dowiesz się, jak torby papierowe ekologiczne poprawią sprzedaż w Twojej firmie oraz ile kosztuje taka forma marketingu. Zapraszamy!
WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave - największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede wszystkim klientom. Zyskają oni nowe rozwiązania w zakresie tworzenia stron internetowych, marketingu online, a także narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, powstałe w efekcie połączenia wiedzy obu firm. Zarówno WeNet, jak i WebWave mają już doświadczenie w pracy i tworzeniu nowoczesnych, autorskich narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję, więc strategia działania zapowiada się obiecująco.
WeNet oddaje w Wasze ręce raport, w którym zebrało najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Agencja liczy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.
Już we wrześniu rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w Internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e-marketingu, w jesiennej odsłonie, jest organizowana w sześciu polskich miastach: w Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu. To już 11. edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.
Reklama w internecie umożliwia nam dotarcie do właściwej grupy docelowej. Jest ona skuteczniejsza niż np. promocja za pomocą spotów w telewizji. Trafiają one do ogółu, a nie tylko do osób zainteresowanych naszą ofertą. Jak więc reklamować firmę w internecie? Możemy skorzystać z kilku ciekawych rozwiązań. Poznajmy je!
Dobre opakowanie to przede wszystkim solidne opakowanie, ale nie można zapominać także o względach estetycznych. Stara zasada głosi, że kupujemy oczami, dlatego pewne jest, ze klienci zwrócą uwagę na wygląd pudełka, w którym otrzymują produkt. Dlaczego opakowanie jest tak ważne? Jak wybrać to odpowiednie? Podpowiadamy.
Marketing 360 stopni to pojęcie, które często pojawia się w kontekście rozmów o skutecznych sposobach na promowanie marki. Ale co to tak naprawdę to oznacza? Jakie są filary marketingu 360 i w czym może pomóc Ci agencja marketingowa? Sprawdźmy!