Artykuł sponsorowany
Utrzymanie najwyższego standardu obsługi to stawianie klientów i ich potrzeb na pierwszym miejscu. Wiąże się to z koniecznością pracy pod presją czasu, zgodnie z ustalonym harmonogramem i przy zachowaniu wszelkich standardów oraz obowiązujących procedur. Marka BMW nie bez powodu zapracowała sobie na tytuł lidera w branży motoryzacyjnej i cieszy się dużym zaufaniem, jak i lojalnością swoich klientów.
Renoma, prestiż i reputacja wiążą się z dużym zaangażowaniem w satysfakcję klienta oraz utrzymaniem najwyższego poziomu oferowanych usług. Klienci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie przy wyborze samochodu ich marzeń, jak i jego późniejsze serwisowanie, naprawę, konserwację czy diagnostykę. W Sieci Dealerskiej BMW praca ma zatem duży związek z koniecznością dotrzymania tempa dynamicznie zmieniającym się technologiom. Te z kolei w dużej mierze decydują o konkurencyjności marki i technologicznym wyprzedzaniu biznesowych rywali w branży.
Kolejnym wyzwaniem, z jakim muszą mierzyć się pracownicy, to najwyższa jakość obsługi klienta. Nie jest to proste zadanie, gdyż mowa tutaj o klientach premium — wymagających, mających wysokie oczekiwania i potrzeby. Kontakt bezpośredni z klientem mają niemalże wszyscy pracownicy Autoryzowanych Salonów BMW, dlatego oczekuje się od nich nienagannych manier, asertywności, umiejętności słuchania, samoorganizacji i terminowego wywiązywania się ze zobowiązań względem klienta.
Racjonalne myślenie i opanowanie w wielu stresujących okolicznościach to wyzwanie, ale i duży atut ceniony u pracowników. Odpowiednia postawa i taktowne zachowanie świadczy o profesjonalizmie, który buduje renomę i prestiż marki BMW. Troska o reputację marki jest obowiązkiem każdej zatrudnionej osoby.
Nieustanne wsparcie swoją postawą, prezencją i zaangażowaniem w rozwój marki BMW przynosi pracownikom wiele korzyści. Przede wszystkim mają oni możliwość obcowania z najnowszymi technologiami, co może być źródłem ogromnej satysfakcji zawodowej dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. Mogą oni również uczestniczyć w szkoleniach, jakie BMW Group Polska organizuje dla pracowników w zakresie elektromechaniki, np. w Centrum Szkoleniowym w Jawczycach. Dzięki rozwojowi zawodowemu zyskuje się dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, które znacznie podnoszą wartość pracownika, jak i jego konkurencyjność na rynku pracy.
Ogromną zaletą zatrudnienia w Autoryzowanym Salonie BMW jest również zyskanie stabilnej pracy dla marki o ugruntowanej pozycji na światowym rynku. Pracownicy otrzymują atrakcyjne wynagrodzenie i są doceniani za zaangażowanie w rozwój marki.
Ponadto pracują w środowisku, gdzie liczy się wysoki poziom kultury osobistej, wzajemny szacunek do współpracowników, co buduje atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji ustalonych zadań.
Kolejnym atutem jest możliwość nieustannego rozwoju zawodowego. Dzięki odpowiedniemu doświadczeniu i umiejętnościom można liczyć na awans, osobiście brać udział w dynamicznym rozwoju Sieci Dealerskiej BMW. Ścieżek kariery jest wiele, co umożliwia każdemu spełnianie swoich zawodowych ambicji w zgodzie ze swoimi pasjami i zainteresowaniami.