Z poradni zwolnią kilkunastu pracowników

Strefa FM Czwartek, 04 października 201253
Znaczna część personelu piotrkowskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zostanie zwolniona z pracy.
fot. archiwum ePiotrkow.plfot. archiwum ePiotrkow.pl

Do tej pory z usług placówki korzystali mieszkańcy miasta i powiatu. W ubiegły piątek radni powiatu zdecydowali o utworzeniu własnej poradni, zrywając tym samym współpracę z miastem. - Ta decyzja kompletnie nas zaskoczyła, będziemy musieli dokonać zmian w funkcjonowaniu placówki. Oznacza to po prostu zwolnienia. Na razie wszystko analizujemy. Jesteśmy na gorącej linii z panią dyrektor. Obecnie jest tam 31 etatów (pracowników pedagogicznych) plus 9,5 etatu pracowników administracji obsługi i jeden etat lekarza. Placówka będzie normalnie funkcjonowała. Będzie dostosowana do mniejszej ilości klientów - powiedział Strefie FM Radosław Kaczmarek, kierownik referatu edukacji piotrkowskiego Urzędu Miasta.

Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć, zwolnienia mogą objąć nawet 15 osób.

(Strefa FM)

POLECAMY


Zainteresował temat?

15

1


Komentarze (53)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

KEFIR 78 ~KEFIR 78 (Gość)04.10.2012 18:20

TYLKO DODAM ZE PORADIA CZYNNA JEST OD RANA DO POZNEGO WIECZORA,A DZIECI I CHETNYCH JEST TYLE ZE CZEKA SIE TAM W KOLEJCE PO PONAD POL ROKU.PORADNIA JEST BARDZO POTRZEBNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

00


observer ~observer (Gość)04.10.2012 17:58

Panie Kaczmarek, pan jak zwykle elementarnego rozeznania nie ma w nadzorowanym przez siebie sektorze życia miasta.
Z tej poradni nikogo nie trzeba zwalniać.
Ta poradnia powinna objąć swą pomocą psychologiczną i pedagogiczną znacznie większą liczbę dzieci i młodzieży, bo patologia rośnie w w Piotrkowie w zastraszającym tempie. Nie mówiąc już o nagłym wzroście ilości samobójstw młodych ludzi!
Ta poradnia ma co robić, panie kochany, tylko pan się ze swoimi przełożonymi zabierz w końcu za robotę, a nie jej markowanie.

00


Meg ~Meg (Gość)04.10.2012 17:24

30% zatrudnionych tej placówki to pracownicy administracji. To normalne? - w sektorze państwowym pewnie tak.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat