Włamał się do zakładu. Śmiertelnie poraził go prąd

Środa, 17 października 201212
Wczoraj około godziny 22.00 dyżurny tomaszowskiej komendy został powiadomiony o zgonie 33-letniego mieszkańca Tomaszowa Mazowieckiego. Mężczyzna chciał prawdopodobnie ukraść metalowe elementy. Został śmiertelnie porażony prądem.
fot. KPP Tomaszów Maz.fot. KPP Tomaszów Maz.

Jak ustalono 33-latek poszedł do jednego z budynków po byłym zakładzie Mazovia, przy ulicy Barlickiego, tam zerwał kłódkę do drzwi wejściowych pomieszczenia, po czym próbował wyrwać znajdujące się tam elementy metalowe. Mężczyzna został porażony prądem o wysokim napięciu, co było bezpośrednią przyczyną śmierci.

Policjanci wyjaśniają okoliczności tragicznego zdarzenia.


Zainteresował temat?

1

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (12)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Al Bundy ~Al Bundy (Gość)02.11.2012 02:28

"miara" napisał(a):
Krzysiek, nie zaznał ciepła rodzinnego, nie wiedział co to prawdziwy dom, nikt nie pomógł, ani jemu, ani rodzeństwu.
A ty wielki znawco ludzi- al bundy zamilcz, bo twoje komentarze są żałosne.


Głupiś i tyle. Nie neguję, że kochał swoje dzieci, ani tego, że starał się im byt zapewnić. Wiem, że jego śmierć to tragedia dla jego bliskich (co napisałem wcześniej), ale śmierć złodzieja, który traci życie podczas włamania (tak, włamania - to wynika jasno z artykułu) nie jest tym, co wzrusza mnie najbardziej. Nie obchodzi mnie, jakie miał dzieciństwo. Osobiście znam osoby, które dorastały w biedzie, w niepełnej rodzinie, a mimo to wyrosły na uczciwych ludzi. Ale bywają i tacy, co dorastają w dostatku, a wyrastają na smyków. Kwestia charakteru człowieka i podejścia do życia. Nie wiedział, co to prawdziwy dom? A ilu ludzi wychowywało się w domach dziecka bez rodziców? Myślisz, że wszyscy z nich wyrośli na złodziei? Ale widać, że posmakował występku za młodu (poprawczak) i tak mu już zostało. Żyjemy w trudnych czasach, gdzie wielu ludzi nie ma pracy, a niektórzy szukają jedzenia w śmietnikach. Ale nie każdy z nich byłby w stanie kraść. Często widuję osoby zbierające puszki i inny złom... Może wiele osób ma tych ludzi w pogardzie, ale niesłusznie - bo mimo wszystko zarabiają w ten sposób uczciwie. Ale włamywanie się (drzwi były zamknięte na kłódkę) uczciwe nie jest. Na większy szacunek zasługują prostytutki i żebracy. I tyle w temacie.

00


miara ~miara (Gość)01.11.2012 15:21

Krzysiek, nie zaznał ciepła rodzinnego, nie wiedział co to prawdziwy dom, nikt nie pomógł, ani jemu, ani rodzeństwu.
A ty wielki znawco ludzi- al bundy zamilcz, bo twoje komentarze są żałosne.

00


bolo ~bolo (Gość)19.10.2012 22:10

Panowie i Panie radze opłukać głowę w klozecie.
Co powiecie na to ze aby żyć Trzeba kraść (nie okradać)
Św.Pamięci Krzysztof miał dwójkę dzieci wychowała go ulica i poprawczak. Bez pracy bez pomocy jakoś tworzył swoje życie. Kochał i wychowywał swoje dzieci fakt kradł ale nie po to aby pić tylko po to aby przeżyć kolejny miesiąc żeby dzieci maiały lepiej niż on. Także jak ktoś ku.... nie wie to morda. Takie Państwo Taka praca. Wyrazy współczucia dla rodziny.

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)17.10.2012 23:14

"Tartu" napisał(a):
co Ty bredzisz ... zginą człowiek. W/g mnie prokuratura powinna się tym zająć, że nie było odpowiednich zabezpieczeń


Cytuję:
Jak ustalono 33-latek poszedł do jednego z budynków po byłym zakładzie Mazovia, przy ulicy Barlickiego, tam zerwał kłódkę do drzwi wejściowych pomieszczenia, po czym próbował wyrwać znajdujące się tam elementy metalowe.


A jakie zabezpieczenia byś proponował?
Pewnie, że każda śmierć to tragedia dla bliskich zmarłego, ale wg mnie ów denat zasłużył na nominację do Nagrody Darwina...

00


zet ~zet (Gość)17.10.2012 21:15

"zocha" napisał(a):
nie bylo odpowiednich zabezpieczen przed czym? przez bezpieczna kradzieza?! walnij sie w czache...

zgadzam sie.

00


1z2z3z4 ~1z2z3z4 (Gość)17.10.2012 17:47

zocha ma rację. To, że ten człowiek zginął to tylko i wyłącznie jego wina. Smutne jest to, że nie żyje ale z drugiej strony nikt mu nie kazał tam wchodzić i kraść...

00


zocha ~zocha (Gość)17.10.2012 12:38

"Tartu" napisał(a):
co Ty bredzisz ... zginą człowiek. W/g mnie prokuratura powinna się tym zająć, że nie było odpowiednich zabezpieczeń

nie bylo odpowiednich zabezpieczen przed czym? przez bezpieczna kradzieza?! walnij sie w czache...

00


BYKOM STOP! ~BYKOM STOP! (Gość)17.10.2012 12:35

"szch" napisał(a):
Ciekaw jestem, w jaki sposób uzyskałeś świadectwo ukończenia szkoły podstawowej.


Nie czepiaj się. Bo nie masz racji. Przecież dobrze napisał: "zginą". Czas przyszły, dopiero zginą...

00


GREK ~GREK (Gość)17.10.2012 12:15

"Tartu" napisał(a):
"grek" napisał(a):
to tak dla przykladu...
co Ty bredzisz ... zginą człowiek. W/g mnie prokuratura powinna się tym zająć, że nie było odpowiednich zabezpieczeń

i co?! moze jeszcze ten wlasciciel posesji ma wyplacac odszkodowanie rodzinie?!

00


szch ~szch (Gość)17.10.2012 12:11

"Tartu" napisał(a):
zginą człowiek


Ciekaw jestem, w jaki sposób uzyskałeś świadectwo ukończenia szkoły podstawowej.

Komentarz był edytowany przez autora: 17.10.2012 12:14

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat