- Wariant oznakowany kolorem niebieskim ze względu na liczne kolizje z infrastrukturą drogową, kolejową, lotniczą, jak i zabudową mieszkaniową i przemysłową został zaopiniowany negatywnie.
Ze wszystkich wariantów najbardziej optymalna dla Piotrkowa Trybunalskiego jest opcja “zielona” – W3S12. Jednak wariant ten będzie zaopiniowany pozytywnie, jeśli spełnionych zostanie kilka warunków - informuje mieszkańców UM za pośrednictwem strony internetowej. - Pierwszy uwzględnia zachowanie ciągłości przejazdu ulicy Moryca i Grabskiej. Drugi lokalizację dodatkowego węzła w pobliżu oczyszczalni ścieków, a przy nim miejsc obsługi podróżnych. Wykonanie węzła pozwoli na dalszą realizację południowo-wschodniej obwodnicy miasta. Mianowicie możliwe byłoby dokończenie obwodnicy miasta od ronda Bugaj (ulicy Miast Partnerskich) w kierunku południowym – do proponowanego węzła przy oczyszczalni ścieków. Rozwiązanie to wpłynęłoby na wyprowadzenie ruchu tranzytowego z części zurbanizowanej i rozwojowej miasta.
Według urzędników magistratu, w przypadku nieuwzględnienia w studium korytarzowym wnioskowanego węzła, tzw. “zielony” wariant także będzie zaopiniowany negatywnie. Wtedy jedynymi wariantami, jakie pozostaną projektantowi do rozpatrywania będą te, które całkowicie omijają Piotrków Trybunalski.
- To były czasy! Piotrkowski Big Band 1983 -1990
- Powiat radomszczański stawia na ekologię programem ERA Eko
- Wypadek na skrzyżowaniu Sikorskiego i Concordii. Jeden z kierowców wjechał na czerwonym świetle
- Viva la musica w Sulejowie
- Poznaliśmy zasłużonych dla Wolborza
- Nowy transport publiczny w gminie Sulejów już uruchomiony
- Będą sekundniki i zielona fala na trasie W-Z.W planach likwidacja części przejść, na innych pojawi się sygnalizacja. Zostanie wprowadzony nowy limit prędkości. Na jakie zmiany mogą liczyć kierowcy?
- Seria włamań w Piotrkowie
- Piotrkowianie obchodzili dzień przytulania