Pasażerowie skarżą się na wyświetlacze

Strefa FM Niedziela, 12 marca 201713
Na niepoprawnie działające wyświetlacze informujące o godzinie odjazdu pociągów, skarżą się podróżni z Piotrkowa. Sprawą zajął się nawet Urząd Transportu Kolejowego.

Ładuję galerię...

Jak informuje nas Tomasz Frankowski, Naczelnik Wydziału Prasowego UTK, – Skargi na wadliwe działanie urządzeń informacji pasażerskiej lub inne nieprawidłowości w obrębie dworca w pierwszej kolejności należy kierować do zarządcy obiektu. Dlatego liczba skarg do Urzędu Transportu Kolejowego nie może być traktowana jako miernik rozmiaru problemu. 12 grudnia 2016 r. otrzymaliśmy jako „ukryte do wiadomości” skargę Pasażera, skierowaną do zarządcy dworca w Piotrkowie Trybunalskim. Dotyczyła nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu informacji pasażerskiej. 4 stycznia 2017 r. zarządca udzielił zainteresowanemu odpowiedzi, z której wynikało że nieprawidłowości zostały usunięte – poinformował T.Frankowski.

 

Jak udało nam się ustalić, inspektor UTK dwukrotnie sprawdził czy nieprawidłowości rzeczywiście już nie ma. Stwierdził występowanie już drobniejszych nieprawidłowości ograniczających czytelność informacji na wyświetlaczach. W marcu zarządca obiektu zapewnił o podjęciu działań na rzecz wyeliminowania również tych wskazanych mu problemów.


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

Komentarze (13)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

malutka ~malutka (Gość)25.03.2017 21:03

ojj Piotrków nie ma tak źle, gorzej jest w Katowicach a jak zwykle nie ma nikogo kto by był odpowiedzialny za błędnie udzielone info :)

00


Rysiek Z ~Rysiek Z (Gość)13.03.2017 13:00

Jestem stałym pasażerem i co do wyświetlaczy nie widzę problemu. Jak każda elektronika może czasami szwankować. Rozkład jest czytelny. Nie zauważyłem aby coś było nie tak.

00


Edek ~Edek (Gość)13.03.2017 11:32

Drodzy rodacy. Jeśli widzicie, że coś nie działa tak jak powinno - nie tylko na dworcu, ale gdziekolwiek w przestrzeni publicznej - nie bójcie się o tym poinformować. Artykuł mówi że podróżny wniósł skargę, (a byłem nim ja) - napisałem wiadomość o wydźwięku czysto informacyjnym. Nie było tam ani słowa narzekania, żądania zwrotu pieniędzy czy reklamacji. Po prostu żal mi było tych ludzi lecących z peronu drugiego na pierwszy po tym jak informacja z wyświetlaczy nie pokrywała się z rzeczywistością. Źle wskazywane były opóźnienia i numery peronów. Napisałem e-mail, PKP się ustosunkowało, zapewniło że poprawiło już problem i komisyjnie sprawdziło działanie ekranów.
Na napisanie takiej wiadomości stracicie 5 minut, a razem możemy zadbać o detale, które osobom z zewnątrz uczynią Piotrków miłym wspomnieniem :) Ile jest niżej komentarzy o bezdomnych. A weź jeden z drugim wykonaj fotografie, zgłoś do wiadomości UTK. Na prawdę myślicie że oni tam na górze mają oko na każdy szczegół? I to nie dotyczy tylko kolei. Kiedyś na przystanku trzy kobitki się denerwują bo ktoś papierowy rozkład zamazał sprayem. I narzekanie, że młodzież, że źli i niewychowani. A kto wyciągnął telefon, zadzwonił do MPK i za dwa dni już wisiał nowy rozkład? Podpowiem, że żadna z narzekających :) Trzeba działać a nie stać w miejscu i narzekać.

10


Rybolek ~Rybolek (Gość)13.03.2017 06:40

W toalecie męskiej jest zawsze syf brudno smierdzi dopalami a ktoś chce skorzystać z kibla to nawet je... papieru niema A menele to menele ich jest pełno na dworcu pkp i PKS

50


AMi ~AMi (Gość)13.03.2017 05:02

Bezdomni to raz! Dwa nadal ZEGARY źle wsazują godzinę! Trzy toalety tragedia! Jeszcze jak były odpłatne- to znośnie było. Cztery - ochrona ma w nosie swoje obowiazki! No i pięć- to inf.o opóźnieniach jest karygodna!!! Stoisz i czekasz i czekasz i czekasz...i dawno już odjazd miał być a tu zero inf.szybciej dowiedzieć się można o opóźnieniu od pasażerów co właśnie tym opóźnionym jadą ( np.przez telefon) niż na dworcu! Nie wspomnę już o opóźniniach zimą,jak marzniesz na peronie,gdy w kier.Częstochowy jedziesz a tu nikt nic nie ogłasza :(

30


gość ~gość (Gość)12.03.2017 23:56

Niejednokrotnie jest też tak, że w rozkładzie na stronie pkp (głównie o intercity chodzi) jest coś innego, na wyświetlaczu jest coś innego, a Pani w kasie jeszcze coś innego mówi. Kompletna dezorganizacja.

21


Prawdziwy Polak ~Prawdziwy Polak (Gość)12.03.2017 16:22

Bardziej mi przeszkadzają cuchnący bezdomni, stali bywalcy , że też tyle walki i nadal poczekalnia dla meneli!. Ciekawe czy kiedykolwiek to się zmieni, aby poczekalnia była dla podróżnych. Byłem dzisiaj i cały czas te same trole! hmmm

80


ukalele ~ukalele (Gość)12.03.2017 18:11

żule którzy chrapią, aż się posadzka trzęsie, paskudzące gołębie i smród

60


Prawdziwy Polak ~Prawdziwy Polak (Gość)12.03.2017 16:23

900 lip na 800 lecie Piotrkowa skąd my to znamy !!

70


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat