MOPR w Piotrkowie. Działa już system kolejkowy

Czwartek, 09 lutego 201729
Elektroniczny system kolejkowy uruchomiono od 1 lutego w piotrkowskim MOPR-ze. Cel to usprawnienie obsługi klientów.
MOPR w Piotrkowie. Działa już system kolejkowy

W holu na parterze budynku Ośrodka zainstalowano biletomat, w którym klient wybiera rodzaj sprawy spośród czterech kategorii:

K – odbiór wypłaty świadczenia w kasie,
R – obsługa spraw związanych ze świadczeniami rodzinnymi oraz świadczeniem wychowawczym 500+,
D – obsługa spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi oraz energetycznymi,
F – obsługa spraw związanych z funduszem alimentacyjnym.

- Po wyborze rodzaju sprawy drukowany jest bilet z informacją o kategorii sprawy, numerem biletu, numerami stanowisk obsługujących, liczbą osób czekających oraz datą i godziną pobrania – informuje Zofia Antoszczyk, dyrektor MOPR (za pośrednictwem strony internetowej piotrkowskiego magistratu).

Informacje o stanie kolejki wyświetlane są również na monitorze znajdującym się w przejściu do sali obsługi klientów.

System głosowo wywołuje kolejne numery, kierując jednocześnie do konkretnego stanowiska obsługi.

Aby polepszyć komfort obsługi, system na bieżąco oblicza przybliżony czas oczekiwania na obsłużenie i na podstawie tych danych wylicza moment zakończenia wydawania biletów. - W związku z tym pracownicy MOPR proszą, aby nie zostawiać załatwiania swoich spraw na sam koniec pracy Ośrodka, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób nie otrzymają Państwo biletu. Osoby, które nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym nie zostaną w danym dniu obsłużone - zastrzegają urzędnicy MOPR.


Zainteresował temat?

3

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (29)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

dadoo ~dadoo (Gość)09.02.2017 12:10

Bardzo słusznie. Systemy kolejkowe w wielu instytucjach już usprawniły funkcjonowanie.Podpisuję się obiema rękoma.

71


kpt klos ~kpt klos (Gość)09.02.2017 11:36

pożeracz pieniędzy podatników tak jak pośredniak...

70


Baucha S. ~Baucha S. (Gość)09.02.2017 11:02

Nareszcie nie trzeba będzie stać w kolejkach

21


cynik ~cynik (Gość)09.02.2017 10:12

I tak powoli ,powoli MOPR-y wyrastaja na "potęgi" finasowe gdyz polskie społeczeństwo schodzi na dziady. Wydawać by się mogło ,że po 25 latach naprawy " czasów błędów i wypaczeń" takie instytucje powinny zanikać a tu masz ...zaczyna działać... sytem kolejkowy. Tak trzymać....

41


Mama ~Mama (Gość)09.02.2017 09:35

W koncu panie urzedniczki beda musialy przyjmowac wedlug kolejki a nie "Pani Marysiu, Pani do mnie - poprosze bez kolejki". Stojac w kolejce po jedyne nalezne swiadczenie - becikowe, stalam z mnostwem in., ktorzy byli juz obcykani, gdzie do kogo z kim i kiedy najlepiej zalatwiac, pchali sie bez kolejki, bo tylko jeden papierek podadza, witani byli jak swoi, a siedzieli i pitu pitu. Moze w koncu jakis porzadek bedzie!

53


Petent ~Petent (Gość)09.02.2017 09:12

Może mniej wycieczek po okolicznych sklepach Żabka, Rossmanna, Sezam i uda się więcej patentów obsłużyć.

102


gosc ~gosc (Gość)09.02.2017 09:00

ludzie nie maja co jesc marzną a PDYREKTOR BILETOMATA ustawia brawo a w styczniu nie bylo zasilkow bo jak zawsze nie ma pieniedzy mopr .

57


ooooo ~ooooo (Gość)09.02.2017 08:58

to moze niech panie nie pija tyle kawy to sie wyrobią z obsługo petentów

87


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat