Comarch wdraża system e-wizyt w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych

PAPKraj Środa, 24 lutego 20212
Pandemia koronawirusa spowodowała, że różne podmioty zaczęły świadczyć usługi na odległość wykorzystując nowe technologie. Służy to zapewnieniu bezpieczeństwa pracowników i interesantów oraz usprawnieniu procesów administracyjnych. Jedną z takich instytucji jest ZUS, który we współpracy z firmą Comarch wprowadził w październiku 2020 r. usługę zdalnych wideokonsultacji.
fot. PAP fot. PAP

Telemedycyna nowym wzorem dla biur obsługi klienta

 

System powstał w oparciu o rozwiązania wykorzystywane w telemedycynie, dostosowując je do procesów obsługi klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

 

Na potrzeby ZUS polska firma IT stworzyła dedykowany system e-Wizyta, przeznaczony do umawiania i przeprowadzania wideorozmów z klientami. Co ważne, dzięki zabezpieczeniom w systemach medycznych, połączenie poprzez e-Wizytę w ZUS-ie jest szyfrowane, chroniąc dane poufne klientów. To niekwestionowana przewaga nad popularnymi komunikatorami internetowymi, które bywają nieprawidłowo wykorzystywane do kontaktu z klientami, czy również pacjentami. System e-Wizyta w ZUS zapewnia profesjonalizm kontaktu, chroniąc przed cyber nadużyciami, które mogą dotyczyć również placówek.

 

Struktura systemu dostosowana do wielostanowiskowej pracy konsultantów ZUS

 

Szybka reakcja ZUS-u umożliwiła dostosowanie struktury systemu pod wielostanowiskowy charakter pracy konsultantów we wszystkich oddziałach w Polsce. Dzięki temu klienci mają możliwość zamówienia wizyty z 6 obszarów tematycznych, bez konieczności pojawiania się osobiście „przy okienku”. Rozwiązanie wdrożono we wszystkich 43 oddziałach w Polsce. Dodatkowo, w grudniu zwiększono liczbę stanowisk, na których odbywa się zdalna obsługa klientów. Dzięki temu liczba równoczesnych e-Wizyt wzrosła ze 172 do niemal 300.

Szeroki zakres świadczeń online

 

Rezerwując e-Wizytę w ZUS należy wybrać jej zakres tematyczny. Klienci mogą porozmawiać z ekspertem o sprawach związanych z emeryturami i rentami, wypłatą zasiłków, prowadzeniem firmy, ulgami i umorzeniami, a także uzyskać informacje o zasadach korzystania z tzw. tarczy antykryzysowej. Podczas spotkania istnieje również możliwość potwierdzenia profilu na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Do połączenia się z pracownikiem ZUS wystarczy komputer lub inne urządzenie z dostępem do internetu i kamerą.

 

O zakresie możliwości systemu przeczytasz w bezpłatnym materiale: https://www.comarch.pl/healthcare/e-wizyta-w-zus/

 

Korzyści związane z cyfryzacją placówki

 

Wprowadzenie nowego systemu pozwoliło na rozładowanie kolejek w placówce oraz umożliwiło szybsze załatwienie spraw przez klientów. Poufne dane interesantów są całkowicie bezpieczne dzięki szyfrowanym połączeniom. Dzięki e-Wizycie w ZUS, Zakład Ubezpieczeń Społecznych bez przeszkód i przestojów realizuje swoje usługi nie narażając klientów oraz pracowników na ewentualne zakażenie.

Co po pandemii? – zasadność zastosowania systemu po Covid-19

 

System e-Wizyta w ZUS to rozwiązanie skrojone pod dzisiejsze potrzeby rynkowe, wynikające z pandemii COVID-19. Ale czy po pandemii nadal będziemy chcieli korzystać z tego typu systemów? Wydaje się, że jest to nieuniknione, gdyż zdalne wizyty zapewniają dużą wygodę dla klientów i pracowników. Comarch wyszedł naprzeciw innym placówkom obsługującym klientów w tzw. okienku przyjęć i stworzył siostrzany system Comarch e-Consultant. Dzięki temu, już nie tylko ZUS może korzystać z technologicznych udogodnień urzędowych, ale wszystkie firmy, które chciałyby przyjmować petentów na odległość.

 

Bezpłatny webinar dla placówek z biurem obsługi klienta

 

W celu zaprezentowania systemu, Comarch organizuje bezpłatny webinar, podczas którego firma przedstawi szerokie możliwości systemu dla placówek z każdego sektora gospodarczego. W trakcie webinaru przedstawione zostanie również wdrożenie e-Wizyty w ZUS z komentarzem kierownika projektu.

 

Wydarzenie zaplanowane jest na 10.03.2021 roku, na godz. 10.00. Aby dołączyć do wydarzenia, należy zarejestrować się przez stronę: https://event.comarch.com/healthcare/pl/comarch-e-consultant/

 

Źródło informacji: PAP MediaRoom


Zainteresował temat?

1

1


Zobacz również

Komentarze (2)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Kazik ~Kazik (Gość)25.02.2021 07:10

ZUS niech nie wywala naszych pieniędzy na zabawki dla siebie to kolejna próba zniewolenia społeczeństwa i nic więcej czego ci pracownicy się boją propagandy rządowej o wirusie. Tu gdzie pracuje w firmie masek nikt nie nosi jeśli to na brodzie bo inaczej nie dało by sie pracować i jakoś nikt dystansu nie trzyma bo jest to tu niemożliwe i nikt nie choruje. Tak samo moja przychodnia przyjmuje ludzi normalnie i też z tego powodu nikt nie zachorował za to inne zaszczepiony personel i tak przychodnie zamknięte

00


gość_boleń ~gość_boleń (Gość)24.02.2021 13:51

Comarch i ZUS bardzo judzą

30


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat