Nowoczesny System Kierowania Ruchem realizowany jest w ramach projektu Platformy Usług Elektronicznych, czyli e-urzędu. - Klienci piotrkowskiego Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych mają do dyspozycji system, który krok po kroku wskaże im drogę do konkretnego stanowiska informacyjnego, przy którym załatwią swoją sprawę. Na specjalnym automacie z dotykowym ekranem wybiorą kategorię sprawy, z którą przyszli do ZUS. System komputerowy automatu przydzieli osobę do konkretnego pracownika, wydając właściwy bilet z numerem. Klient, otrzymując taki bilet, dowie się z niego m.in., ile osób czeka przed nim w danym momencie w kolejce. Do stanowiska informacyjnego przywoła klienta zapowiedź głosowa. Ponadto numery biletów, jak i obsługujących stanowisk, są wyświetlane na specjalnych tablicach elektronicznych. Ułatwia to załatwienie spraw osobom niedowidzącym czy niedosłyszącym - informuje Aleksandra Musialik. rzecznik prasowy Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim.
Z kolei dzięki umieszczonym w Sali Obsługi Klientów monitorom klienci mogą zapoznać się z informacjami z zakresu ubezpieczeń społecznych. Dodatkowo jeden z monitorów wskazuje również aktualny stan liczby klientów oczekujących na załatwienie sprawy.
Klient, który po raz pierwszy zetknie się z nowym systemem, może liczyć na pomoc pracowników ZUS, którzy odpowiednio pokierują osobę, pokażą, jak korzystać z automatu - dodaje rzecznik. Elektroniczny System Kierowania Ruchem ma na celu m.in. usprawnić obsługę klientów w ZUS. Pieniądze na realizację tego projektu pozyskano z funduszy unijnych.
- Czad zabił dwóch mężczyzn
- 106. rocznica odzyskania niepodległości upamiętniona także w Moszczenicy
- To był historyczny dzień niepodległości w gminie Sulejów
- Anna Milczanowska nowym prezesem okręgu piotrkowskiego PIS
- Burmistrz Sulejowa podsumowuje i planuje
- Weź udział w konkursie, dostań dodatkowe punkty
- Kataryniarz Jan i DeLorean DMC-12 w Rynku Trybunalskim. Wyjątkowe wydarzenie w sercu piotrkowskiej Starówki
- Wypadek w Kamockiej Woli
- Niepodległa w Wolborzu