Usługi drukarni reklamowych cieszą się niesłabnącą popularnością. Wbrew pozorom drukuje się w nich nie tylko wielkoformatowe banery czy inne reklamy outdoorowe, ale także materiały przydatne w marketingu bezpośrednim. A jakie konkretnie? Wszystko zależy od specyfiki działalności firmy, a także przyjętej przez nią strategii reklamowej. Są jednak takie materiały, które cieszą się bardzo dużą popularnością. Oto ich przegląd.
Wizytówki
Wizytówka to nieodłączny atrybut każdego przedsiębiorcy – zarówno prowadzącego działalność na skalę międzynarodową, jak i lokalną. Wymiana wizytówek to niepisany element każdego spotkania biznesowego. Dlatego trzeba je mieć zawsze pod ręką. Istotna jest również jakość ich wykonania oraz design. Firmy zlecają więc ich wykonanie – od projektu aż po wydruk – ekspertom, np. z drukarni OpenPrint.pl. Popularnością cieszą się obecnie wizytówki klasy premium, wykonane choćby z wykorzystaniem technologii hot-stampingu czy pokryte lakierem UV.
Ulotki
Ulotki sprawdzają się nie tylko w czasie kampanii wyborczych. Są doskonałym narzędziem marketingu lokalnego – zwłaszcza dla firm prowadzących działalność w obszarze B2C. Umiejętnie zaprojektowana ulotka może zachęcić do wejścia do lokalu znacznie lepiej niż szyld czy tzw. potykacz.
Kalendarze
Doskonałe narzędzie wizerunkowe! Kalendarze – zarówno te trójdzielne, jak i kieszonkowe – to praktyczny gadżet, który zostanie bez wątpienia wykorzystany przez obdarowanego. W związku z tym jest on bardzo skutecznym nośnikiem znaku marki, który zwiększy jej rozpoznawalność.
Papier firmowy
Nieodzowny w biurowym sekretariacie, a także podczas szkoleń organizowanych przez przedsiębiorstwo oraz spotkań z klientami. Wykonane na nim notatki pozostaną na długo z użytkownikiem, a wraz z nimi – wizerunek marki. To tani, ale bardzo profesjonalnie prezentujący się element reklamowy.
Roll-upy
Mobilne, praktyczne i dobrze widoczne – roll-upy mogą stanowić zarówno dobre tło (np. na targach branżowych czy w sekretariacie biura), jak i element komunikacji promocyjnej. Można je zabrać ze sobą i ustawić w dowolnym miejscu, z uwagi na łatwość przenoszenia, składania i rozkładania. Dlatego to nieodzowny element komunikacji wizerunkowej dla wielu marek.
Torby prezentowe
Idealne jako opakowanie na zestaw gadżetów firmowych, a także do zapakowania upominków. Świetnie sprawdzają się na targach branżowych, imprezach promocyjnych, a także podczas firmowych jubileuszów.
Ta krótka lista drukowanych materiałów reklamowych oczywiście nie wyczerpuje jeszcze możliwości, jakie klientom oferują drukarnie. Aby poznać ich pełnię, a przede wszystkim dopasować typ gadżetów reklamowych oraz ich design do strategii promocyjnej, warto skontaktować się bezpośrednio z konsultantem.