W związku ze zmianami wprowadzonymi przez MOPR, nasza czytelniczka zwróciła uwagę na problem:
„Prosimy o interwencje w świadczeniach rodzinnych, co się dzieje z naszymi pieniędzmi, zlikwidowano kasę dostaliśmy przedpłacone karty i żadnej informacji w jakich dniach będą przelane pieniążki. Chodzimy po kilka razy do bankomatów i nic. W świadczeniach siedzą niekompetentne panie, które z laski na uciechę udzielą informacji i to jeszcze, każda mówi co innego. Jak tak można traktować ludzi, a przede wszystkim dzieci. Prosimy o interwencje w tej sprawie. DZIĘKUJEMY, RODZICE”
Co na to MOPR? - Podstawą do wypłaty świadczeń jest odbiór decyzji. Na dokumencie podana jest data, kiedy zostanie wykonany przelew. W dniu, kiedy odbierzemy decyzje, pieniądze przelewane są o godzinie 14, a więc jeszcze tego samego dnia możemy spodziewać się ich na koncie. Nieco inaczej sytuacja wygląda np. w drugim miesiącu od odebrania dokumentu, wtedy pieniądze na rachunku są już rano, ponieważ przelew możemy wykonać nawet dzień wcześniej - odpowiada Zofia Antoszczyk, dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim w godzinach 8-15 lub pod numerami telefonów: 44 733 90 04, 44 733 90 05 wewnętrzny 42, 54, 39.