Jak informuje nas Tomasz Frankowski, Naczelnik Wydziału Prasowego UTK, – Skargi na wadliwe działanie urządzeń informacji pasażerskiej lub inne nieprawidłowości w obrębie dworca w pierwszej kolejności należy kierować do zarządcy obiektu. Dlatego liczba skarg do Urzędu Transportu Kolejowego nie może być traktowana jako miernik rozmiaru problemu. 12 grudnia 2016 r. otrzymaliśmy jako „ukryte do wiadomości” skargę Pasażera, skierowaną do zarządcy dworca w Piotrkowie Trybunalskim. Dotyczyła nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu informacji pasażerskiej. 4 stycznia 2017 r. zarządca udzielił zainteresowanemu odpowiedzi, z której wynikało że nieprawidłowości zostały usunięte – poinformował T.Frankowski.
Jak udało nam się ustalić, inspektor UTK dwukrotnie sprawdził czy nieprawidłowości rzeczywiście już nie ma. Stwierdził występowanie już drobniejszych nieprawidłowości ograniczających czytelność informacji na wyświetlaczach. W marcu zarządca obiektu zapewnił o podjęciu działań na rzecz wyeliminowania również tych wskazanych mu problemów.