metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Gośka ~Gośka (Gość)10.05.2011 19:41

Te zdjęcia z interakcji nie oddają w pełni skali tego wygłupu artystycznego. Zniesmaczona jestem tym bardziej, że byłam tam z tatą i widziałam, że był straszliwie zażenowany całą sytuacją. Powiedzieć o tych artystach dziwacy to delikatnie.
Czy to prawda, że miasto daje pieniądze na interakcje? Byłam i dla mnie to jest nie do zaakceptowania, a jestem studentką, nie emerytką.

00

komentator ~komentator (Gość)10.05.2011 21:11

To po jaką cholerę tam poszłaś? Tata Cię zmusił?

00

Lola ~Lola (Gość)10.05.2011 21:16

"Goska" napisał(a):
byłam tam z tatą

Zażenowany czy raczej zafascynowany??? Nie znam faceta, który nie rumieniłby się patrząc na gołą babkę.

00

konsument mięsny ~konsument mięsny (Gość)10.05.2011 21:23

"Lola" napisał(a):
na gołą babkę.

golonę! tylko musztrady i chrzanu brak, hu, hu, hu
Babki to wielkanocne

00

imkl ~imkl (Gość)10.05.2011 21:50

"Lola" napisał(a):
Zażenowany czy raczej zafascynowany???

Każdy sądzi według siebie. Zazdroszczę gustu, a Lola to kobieta czy raczej facio? Kobiecie się podoba akt kobiety na łańcuchach. Gratuluję kobiecości. Lola to facet. Tak mi się widzi, kobiety są wrażliwe i delikatne, zwiewne.

00

Lola ~Lola (Gość)10.05.2011 23:20

"imkl" napisał(a):
Tak mi się widzi, kobiety są wrażliwe i delikatne, zwiewne.

Gratuluję ograniczonego i błędnego wyobrażenia na temat kobiecości... Zaczerpniętego prosto z sieczki serwowanej usilnie w mediach. Poza tym gdybyś zadał sobie choć odrobinę trudu i przeanalizował, czemu ta babka wisi na łańcuchu, nie wypisywałbyś bzdur pod moim adresem. Twój komentarz jest po prostu kropką na "i", obnaża twoją małość i męski szowinizm.

Komentarz był edytowany przez autora: 10.05.2011 23:21

00

Doker ~Doker (Gość)12.05.2011 01:23