Te zdjęcia z interakcji nie oddają w pełni skali tego wygłupu artystycznego. Zniesmaczona jestem tym bardziej, że byłam tam z tatą i widziałam, że był straszliwie zażenowany całą sytuacją. Powiedzieć o tych artystach dziwacy to delikatnie.
Czy to prawda, że miasto daje pieniądze na interakcje? Byłam i dla mnie to jest nie do zaakceptowania, a jestem studentką, nie emerytką.
Zażenowany czy raczej zafascynowany??? Nie znam faceta, który nie rumieniłby się patrząc na gołą babkę.
golonę! tylko musztrady i chrzanu brak, hu, hu, hu
Babki to wielkanocne
Każdy sądzi według siebie. Zazdroszczę gustu, a Lola to kobieta czy raczej facio? Kobiecie się podoba akt kobiety na łańcuchach. Gratuluję kobiecości. Lola to facet. Tak mi się widzi, kobiety są wrażliwe i delikatne, zwiewne.
Gratuluję ograniczonego i błędnego wyobrażenia na temat kobiecości... Zaczerpniętego prosto z sieczki serwowanej usilnie w mediach. Poza tym gdybyś zadał sobie choć odrobinę trudu i przeanalizował, czemu ta babka wisi na łańcuchu, nie wypisywałbyś bzdur pod moim adresem. Twój komentarz jest po prostu kropką na "i", obnaża twoją małość i męski szowinizm.
Odgłos puszczanego bąka (bynajmniej nie zabawki) powinien zostać oficjalnym hymnem tego - pożal się Boże - festiwalu wynurzeń. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby któryś performer zaprezentował takie właśnie wydarzenie akustyczne a na koniec posadził wysublimowaną instalację z brązu, najlepiej przed Urzędem Miasta. Rozkładająca się w promieniach słonecznych kupa sztuki, przez kolejne dni byłaby doskonałym obrazem rozkładu naszego miasta.
A policjanci z Jarosławia, kompletnie nieznający się na sztuce, chcą ukarać performera grzywną: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9582855,Kapal_sie_nago_w_fontannie__Zarzut__nieobyczajny_wybryk.html
Ten pokaz wymiata!
A ten opis jeszcze bardziej!
http://www.pospoliteruszenie.org/Bananowy%20song.htm
Jakie to bezpruderyjne! Jaka siła przekazu (chyba w kilogramach). Spocona mocarna baba zapętlona jak baleron.