metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
fotograf ~fotograf (Gość)09.08.2014 16:37

"97300" napisał(a):

na Mickiewicza i po Kołobrzegu szukając młodego Ch. wiernego fana-konfiture wstydzewa

42


broda ~broda (Gość)09.08.2014 18:47

"Gabriel" napisał(a):
Jak można mówić o bezpieczeństwie jazdy sprzedając bilety??

Obowiązkiem kierowcy jest sprzedaż biletu w czasie postoju na przystanku, a to nie ma wpływu na bezpieczeństwo jazdy. Wpływ na bezpieczeństwo jazdy mają(i to częste) rozmowy kierowców przez telefon komórkowy.

21


ktos ~ktos (Gość)09.08.2014 21:14

lepiej jezdzić busami :)

04


ja ~ja (Gość)11.08.2014 02:53

chamy kierują autobusami..niestety..widziałam nie raz

20


Gabriel ~Gabriel (Gość)09.08.2014 16:38

Szanowna Redakcjo!
Forumowicze!
Chciałbym odnieść się do opisu jedne z sytuacji opisanej w artykule pt.: „To nie Turcja, to Piotrków!” umieszczonym przez Aleksandrę Stańczyk na portalu, gdyż byłem jej świadkiem… o ile pamiętam była to zima…zdarzenie miało miejsce na pętli przy ulicy Słowackiego. Na przestanek przy zajezdni podjechał wspomniany autobus. Kierowca do odjazdu miał kilka minut. Biorąc pod uwagę porę roku – a była to zima – kierowca nie otworzył drzwi od razu, gdyż nagrzewał w autobusie…wsiadała tam młoda kobieta w godzinach ok. 6-7 rano – nie pamiętam dokładnie godziny. Pasażerka usilnie chciała wsiąść do tego autobusu… Wsiadałem razem z tą panią to MZK linii 7. Siedziałem tuż przy kierowcy i widziałem całą zaistniałą sytuację. Pasażerka wsiadając poprosiła o bilet. Kierowca pobierając opłatę za bilet nie otrzymał pieniędzy na dłoń lecz wyglądało to tak, jakby pasażerka rzuciła je, tak od niechcenia – widać było, że pasażerka ma nietęgi humor lub odegrała się za nie wpuszczenie do autobusu przed planowanym odjazdem MZKi. Kierowca wydając bilet chciał podać bilet lecz Pasażerka nie chwyciła biletu w dłoń….wyglądało to tak jakby ten bilet został zdmuchnięty przez przeciąg. Po niedługim czasie MZK rusza w trasę. Wspomniana Pasażerka wysiada na przystanku przy ulicy Kopernika przy ROCE. Pasażerka usiadła tuż za mną, gdzie bliżej do wyjścia miała przy środkowych drzwiach autobusu, a nagle udała się do drzwi przy Kierowcy. Kierowca nie otworzył drzwi od razu. Pasażerka poprosiła o otwarcie drzwi. Następuje wymiana słów. Kierowca otwiera połowę drzwi. Z ust kierowcy padły słowa: „Czy jest Pani ciepło ubrana? Bo ja pracuję w trudnych warunkach i nie jest możliwością abym prowadził autobus w kożuchu.” Pasażerka w zamian obsypała Kierowcę różnymi słowami dalekimi od kultury języka . A na koniec rozmowy rzuciła hasło cyt.: „Stankowski ciebie załatwi”.
Biorąc pod uwagę całe zajście ( a nie znam Kierowcy i Pasażerki) zawiodła kultura języka Pasażerki. Dlaczego na forum nie opisuje „Pani Redaktor” pasażerów załatwiających w autobusie potrzeby fizjologiczne, pijanych, wulgarnych pasażerów. Nie wspominając już o bójkach poczynionych na Kierowcach za zwrócenie uwagi za niewłaściwe zachowanie.
Jesteśmy ludźmi myślącymi i takie zdarzenia powinny kończyć się słowami proszę, dziękuje, przepraszam. Czasy ludzi donoszących poszły w zapomnienie.
Należy tu poruszyć temat czy Kierowca MZKi jest bileterem, czy Kierowcą dbającym o bezpieczny przewóz pasażerów. Jedno wyklucza drugie. Jak można mówić o bezpieczeństwie jazdy sprzedając bilety?? Prosi się, aby zainstalować automaty z biletami na przestankach MZK lub w samych autobusach, co zredukowałoby do zera takie zajścia.
Pozdrawiam łącznościowców.

70


gŁÓWNY oPERATOR nOOBOW ~gŁÓWNY oPERATOR nOOBOW (Gość)09.08.2014 00:33

Znam cala sytuacje jako poboczna osoba, TEN pan niech sobie do serca wezmnie i niech znajdzie normalny dojazd do domu, a jesli ma problem, niech takse zamowi! JESLI TO JEST MZK NA KONIEC ma swoje przestanki,a nie, ze bedzie sie zatrzymywal na zadanie I NA RONDZIE, prosze spytac w siedzibie MZK! GDZIE NA RONDZIE WEDLUG PRAWA STAWAC? GDZIE? PROSICIE GDZIE? NA ZAJEZDIE LESZCZE?! A nie plakac! PS. szanuje kazdy zawod i pracownikow, ale jak taki zwykly ZIPIE, niech spada... Pracownik MZK tez czlowiek. Pozdrawiam, gŁÓWNY oPERATOR nOOBOW.

57


klima ~klima (Gość)09.08.2014 14:00

Jaka widać na załączonym obrazku.....aż JEDNO okno otworzone.
Super wentylacja!!!!!!!!!!!!!!

12


pasażerka ~pasażerka (Gość)09.08.2014 13:56

"fotograf" napisał(a):

Dobry pomysł,tym bardziej,że środek publiczny,z naszych podatków i do kultury zobowiązuje.
A dowód w sprawie warto mieć.
Dajecie radę jeździć tymi piekarnikami?
Ani kultura kierowców,ani warunki do jazdy. Myślą,że mają doczynienia z bydłem.
Niech tylko zacznie się UPALNY wrzesień i obecna młodzież sama wyrazi opinie i straci cierpliwość.

23


fotograf ~fotograf (Gość)09.08.2014 12:47

od dzisiaj panowie z mZK każdą swoją podróż nagrywam telefonem i specjalnie będę siedział blisko kierowcy-notoryczne rozmowy przez tel.,sms w czasie jazdy,wulgaryzmy:niebawem zobaczycie efekty swojej pracy na necie...bez pozdrowień dla kierowców

72


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat