czemu nie ma wszytych elementów odblaskowych w odzieży, obuwiach, torbach itp. To powinno byc obowiązkiem producenta. ZAwsze jakieś zabezpieczenie, które może uratowac życie. Jestem pieszym i kierowcą i staram się zachowywać ostrożnie z zasadą ograniczonego zaufania. Z moich obserwacji wynika, że w piesi nie są ostrożni i często potrafią wtargnąć na ulicę, niezdając sobie sprawy z tego, że są czasami niewidoczni o zmroku.
Policjanci z piotrkowskiej Komendy proszą i apelują, aby zwłaszcza po zmroku pamiętać o noszeniu elementów odblaskowych.
Adres: http://www.epiotrkow.pl/news/Smierc-na-przejsciu-dla-pieszych,26835
A ja przypominam i apeluję, aby w granicach miasta jeździć z prędkością do 50km/h - zwłaszcza o tej porze roku, kiedy widoczność jest ograniczona. Co dadzą elementy odblaskowe, zwłaszcza na tej ulicy, jeśli kierowca myśli że jest na torze wyścigowym?
Po 1 błagam Was ludzie! Jest ślisko, wcześnie robi się ciemno: uważajcie jak jeździcie i chodzicie. Po 2 : samochód który waży ponad tonę i jest rozpędzony do 50km/h nie jest w stanie zahamować na odcinku kilku metrów. Po 3 piesi: Was wchodzących na jezdnię wcale tak dobrze nie widać: refleksy na szybie, wasze na ogół ciemne ubranie i deszcz czy śnieg praktycznie uniemożliwiają zobaczenie Was w odpowiednim momencie. Sam ostatnio hamowałem z piskiem opon bo pan w czarnym ubraniu wszedł na pasy (koło PIOMY a tam oświetlenia nie ma). I co z tego że powinienem mu ustąpić i była by moja wina jak bym go potrącił albo zrobił z niego kalekę? Myślcie. Błagam Was.
W tym samym czasie były prezydent Piotrkowa wymusił pierszeństwo na ul. Kopernika w piotrkowie doprowadzając do kolizji drogowej i o tym już nie napisał nikt przecież wielkich trzeba chronic....
Czy ktoś wie , kim jest ta potrącona Pani ? , mieszkała gdzieś tutaj w okolicy?