Tez jestem kierowca z kilkuletnim doświadczeniem i staram się zachować ostrożność na drodze o tej porze roku szczególnie niestety faktycznie sama doświadczyłam przypadku jak osoba wręcz dosłownie na własną prośbę prawie wpadła na maskę samochodu.odblaski uważam za dobre rozwiązanie ale nie tylko poza miastem są sytuacje w których kierowca naprawdę nie może wiele zdziałac...zwykle w takich chwilach przypomina mi się kawałek ze "w życiu piękne są tylko chwile dlatego czasem warto zyc"w takich chwilach dociera do nas tez jak kruche jest nasze życie.nie marnujmy go na kłótnie i obrzucanie się złymi słowami bo jutro może być za późno na to aby powiedzieć Przepraszam.
I odwieczny problem kierowca kontra piesi. Nie ma co gdybać i gadać.... kierowcy powinni jeździć wolniej, a piesi uważać, jak wchodzą na przejście - samochód to nie rower , że się nagle z niego zeskoczy i rzuci na bok.
Daleko nie trzeba szukać
http://epiotrkow.pl/news/Kolizja-na-DK-12-w-Poniatowie,26840
Niech każdy pilnuje siebie i będzie ok.
Do mało poinformowanych.
Ci piesi byli już jedną nogą na chodniku! Schodzili z pasów.
Wiem,bo znam dobrze jedną osobę z poszkodowanych!
Błażej uderzony w nogę ,brat jego odskoczył a pani niestety uderzona jako pierwsza została...i tak stała się tragedia.Kierowca-zabójca odjechał z miejsca zdarzenia został złapany kilkaset metrów dalej!
Pan w samochodzie z gazami technicznymi ok.15 też ma przejście dla pieszych głęboko w d... chociaż już byłem na środkowym pasie
Powiem jedno.Tor wyścigowy o nazwie ul.Sikorskiego-Piłsudskiego przez Aleje Kopernika kończy się na komunistycznym rondzie Gierka.I nie wypisujcie że piesi swoje bo to jest jak propaganda.Stojąc na pasach przy ulicy Piłsudskiego róg Dzielna kierowca potrącił stojącego rowerzystę na ścieżce rowerowej więc o co chodzi.