metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
donek ~donek (Gość)19.02.2012 12:59

A może ktoś mi odpowie ile nas kosztuje dotychczas wejście do UE?(STRATY I ZYSKI)

00

glos wart wiele ~glos wart wiele (Gość)19.02.2012 13:19

trzeba bylo sie uczyc nieuki i zostac nauczycielem i teraz korzystac z dodatkow malych, a nei w skzole kamieniami rzucali partacze a teraz sie wypowiadaja ze nauczyciel ma da duzo bo ochlapowy dodatek otrzyma ktory mu sie nalezy - do roboty nieuki a wy nauczyciele spokojnie uczcie is ie nei przejmujcie nieukami - nie jestem nauczycielem ale mam stycznosc i wiem ze sie nalezy wam

00

Lopez ~Lopez (Gość)19.02.2012 13:34

Zgadzam się z tym, że ten artykół był na zlecenie aby odwrócic uwagę od bieżacych problemów dnia codziennego mieszkańców P.T.Dajcie spokój nauczycielom zajmijcie się zarobkami urzędnikow, ile oni zarabiają korzystajac przy okazji z przywilejów { limuzyna z kierowcą, telefon komórkowy, gratisowy wypoczynek nad morzem w znanym całemu miastu ośrodku i inne} Może ktoś z was napisze ile zarabia Beria,Maryjan, Krzysio,Kacper, niech ludziska porównają głodowe wynagrodzenia nauczycieli z kasą np.Jarszak ,Krawczyńskiego i innych.

00

sklave sklaveranga19.02.2012 14:27

"Lopez" napisał(a):
Dajcie spokój nauczycielom zajmijcie się zarobkami urzędnikow

Wynagrodzenia BRUTTO:
12 736 zł - Krzysztof Chojniak, prezydent Piotrkowa Tryb. W tym dodatki funkcyjny, stażowy i specjalny. Oczywiście do dyspozycji prezydent, jak przeważająca część jego odpowiedników w całym Łódzkiem - ma samochód służbowy i służbowy telefon komórkowy bez limitu. No i trzynastkę - jak znaczna część urzędników samorządowych w tym rankingu.
11 900 zł - Stanisław Cubała, starosta pow. piotrkowskiego.
9634 zł - Wicestarosta piotrkowski. Wynagrodzenie z dodatkami.
5000 zł - Inspektor nadzoru budowlanego w Piotrkowie Tryb.