I w Twojej wyobraźni taki obraz pozostanie. To nie jest supermarket tylko galeria handlowa. Co za tym idzie dostawy nie są codziennie tylko raz na jakiś czas, więc ruch ciężarowy wcale tak bardzo nie wzrośnie jak się niektórym wydaje. Chyba nigdzie na świecie galerie czy pasaże handlowe nie powstają na obrzeżach miast a właśnie w centrach. Czemu ? Bo spełniają nie tylko funkcję handlową ale też rozrywkową. Ja z oceną się wstrzymam, w dalszym ciągu uważam, że nie będzie tak źle.
Widzę, że myślenie jest Ci całkiem obce. Chyba oczywistym jest, że pierwsze zaopatrzenie, kiedy przywozi się cały towar do niemal wszystkich sklepów, do tego w trakcie kończenia budowy spowoduje zwiększony ruch. To tak jak byś sugerował, ze co tydzień przywożą np. calutki towar do Carrefoura. Oczywistym jest, że przed otwarciem ruch samochodów ciężarowych jest zwiększony, jednak po jej otwarciu dostawy nie będą już na tak masową skalę jak się Tobie i innym wydaje. Co do tematu galerii w centrum i jakiegoś gigantycznego ruchu: Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu. Tak jest przy drodze dwupasmowej ale za to jest to znacząca przelotówka z gigantycznym ruchem tranzytowym. Nie zauważyłem, aby od otwarcia korki jakoś znacząco się zmieniły.
Oczywiście do MM codziennie przywożą TIRa albo i dwa towaru, o takim Empiku nie wspominając..
Ja w dalszym ciągu twierdzę, że nie będzie tak źle jak niektórzy tutaj wieszczą. Korki się nie zwiększą ani nie zmniejszą. A że przy przebudowie można było zastosować nieco lepsze rozwiązania to inna para kaloszy.
Nie zgodzę się z przedmówcą, do tego co mamy na dziś wysatrczy jedną setkę pojazdów dodać w okreslonej godzinie czyli sami pracownicy w praktyce i już wszystko stanie, a gdzie klientela do tego.
Panu Szczegielniakowi już dziękujemy!!!
Za wybitne zasługi w utrudnianiu ruchu drogowego w naszym mieście i stwarzaniu kolejnych zagrożeń:
1. Likwidacja zielonych strzałek na skrzyżowaniu Kostromska - Al. Sikorskiego (na wlotach ul. Kostromskiej). Zrobiono to na wniosek WORD-u. Szkoda, że naczelnik Sekcji Ruchu Drogowego nie wie, że strzałki te nie powodowały zagrożenia w ruchu, tak jak to twierdził ktoś z WORD-u.
2. Niewymuszenie na inwestorze Focus Malla wybudowania brakującego kilkudziesięciometrowego odcinka zachodniej jezdni ul. Zamenhofa przy skrzyżowaniu z ul. Modrzewskiego.
3. Dopuszczenie do ustawienia ogrodzenia nowych bloków przy skrzyżowaniu Modrzewskiego - Źródlana przy samej krawędzi jezdni - bez miejsca na chodnik, wskutek czego piesi zmuszeni są iść po jezdni ul. Źródlanej.
Jak zwykle bzdury piszesz. Nie dalej jak w ostatni piątek ok godz 7 rano, korek tirów od wojska polskiego do gimnazjium.
Centrów handlowych tej wielkosci sie nie stawia przy drogach jednopasmowych. Idoota jest ten koty na to zpowolił.
Rozumiem ze do tak wielbionego przez Pnana media marktu beda towac przywiscic osobówkami:)))
Tymi sprawami zajmuje się Komisja Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Prezydencie Miasta. Przewodniczy jej dyr. Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji Jacek Marusiński. naczelnik Szczegielniak tak jak komendant SM Jacek Hofman są tylko członkami tej komisji. Ten cały bajzel w mieście to sprawka zarządu dróg do którego powrócili zwolnieni z Referatu Komunikacji urzędu miasta przez prezydenta Matusewicza urzędnicy.
Problem w tym, że to się nie wyklucza z tym co napisałem. To że tam nie bywam nagminnie nie znaczy, że nie mam o tym pojęcia. Także do problemów z czytaniem i rozumieniem dorzuć sobie logikę i wróć do szkoły. Jeśli dalej nie rozumiesz tamtej wypowiedzi to Ci wytłumaczę, chodziło mi dokładną sytuację - czyli najlepiej jak by ktoś stanął w godzinach szczytu policzył ile samochodów przejeżdżało i jak długi był korek przed światłami. Jeśli dalej tego nie rozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać. Pomijam już fakt, że od tamtej wypowiedzi minęły już ze 4 miesiące a w tym czasie przez 2 miesiące mieszkałem w Piotrkowie. Także zanim następnym razem się odezwiesz i zaczniesz podważać czyjeś prawo do wypowiadania się w temacie to pomyśl, czy aby na pewno nie wyjdziesz na głupka.
zgadzam sie. tam udało sie to rozwiazac.ale zostało przebudowane skrzyzowanie na palcu grunwaldzkim. a u nas coz.... do swiat na bank bedzie kocioł.
"maddox 07.06.2009 02:16
Faktem jest również to, że nie wiem jak dokładnie kształtuje się ruch w tamtych okolicach w godzinach szczytu bo na codzień nie mieszkam w PT, a jak już bywam to omijam to miejsce w godzinach szczytu. Przydałyby się dane liczbowe pokazujące jakie są przepływy pojazdów na wszystkich ulicach dookoła FM. Ogólnie po prostu uważam, że z lamentami trzeba się wstrzymać o ile nie ma się dokładnych danych na temat ruchu na tych ulicach bo "na oko" to chłop w szpitalu umarł."
Kurcze, nie wiesz jak sie ruch kształtuje, ale zabierasz glos:))) smieszny jestes kolo.
Kolo to sobie możesz mówić do kolegów od wódki. Zauważ że czasem szczegóły robią dużą różnicę. Podpowiem: "nie wiem dokładnie"! Nie jeżdżę tamtędy codziennie co nie znaczy, że nie mam o tym pojęcia.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!