Wpajać starym i młodym: wszystkie sprawy załatwiam osobiście lub przez mój bank. Peselu nie pamiętam, dowód mi ukradli, rachunki jeszcze zeszłej niedzieli spłonęły. Bladego pojęcia nie mam, jak miała na nazwisko panieńskie moja matka; mogę za to podać nazwisko panieńskie Zośki z Wolborza.
Dzisiaj od samego rana chodzi przedstawiciel Orange .............. czy prawdziwy ? ?
Niestety, ale wiele razy można trafić na klientów, którzy nawet nie są świadomi, że płacą dwa razy za usługę elektryczną. I niestety, niewiele osób ma siłę by dojść do tego by zerwać taką "lewą" umowę. Nic Dziwnego, większość takich klientów to ludzie starsi...
Akurat odwiedziłem moją mamę (lat 80), mieszkającą przy ul. Łódzkiej, kiedy około trzydziestoletni klient lumpeksów usiłował naciągnąć ją na podpisanie takiej umowy. Spytałem grzecznie czy jest w stanie załatwić tańsze usługi stomatologiczne i wymownie wskazałem drzwi. Mimo, że młodszy był ode mnie o jakieś ćwierć wieku ocenił, że moje 196 cm/ 115 kg nie ulegnie argumentom jego 170 cm/ 60 kg i pośpiesznie opuścił mieszkanie.
Utrapienie mojej młodości (fizjonomia i warunki fizyczne),po raz kolejny okazało się nieocenione.
Dleatego najlepiej to podpisywac w placówce albo w sprawdzonych miejscach. Mamy firme z żoną, średneij wielkości - firmę, nie żonę, żona szczupła. Mielismy w RWE a teraz zmieniismy przez EnPuls gdzie różni dostawcy się o nas licytowali i dzieki temu oszczędzamy ok 1800 zł /rok.
trzeba trafić na osoby, które uczciwie mówią co chcą nam zaproponować. Trafiłam na taką osobę akurat z firmy energie2. Pan spędził u mnie w domu około godzinę, zaznaczył wszystkie ważne informację w umowie. Osobiście polecam tych sprzedawców
Ale dlaczego ludzie są teak naiwni ?
Przecież każdy moze sobie wejść na którąś ze stron:
optimalenergy.pl/energia-dla-domu/tani-prad/
enerad.pl/porownywarka-kalkulator/
ure.gov.pl/ftp/ure-kalkulator/ure/formularz_kalkulator_html.php
i zobaczyć tak naprawdę czy jest taniej, a nie ufać czczemu gadaniu.
Multimedia nadal stosuje nieuczciwe praktyki. Informują że dzięki terminowej płatności zagwarantują stałą stawkę na kolejne 4 lata licząc od stycznia 2017, argumentują to tym że zmieniają się stawki i energa zmienia sprzedawcę prądu. Nie będzie już sprzedawca z gdańska jak dotychczas tylko nasz lokalny z Torunia. Informują że nic się nie zmieni i to tylko czysta formalność bo energa tak zadecydowała i należy podpisać tu i tu. Okazuje się że energa nie ma z tym nic wspólnego, o podniesieniu stawek na dzień dzisiejszy nic nie wiadomo i że podpisaliśmy umowę na zmianę sprzedawcy prądu. Podpisaliśmy choć nie było przymusu a co innego mówił przedstawiciel.
Witam. Kilka miesięcy temu do mojej niedołężnej, mieszkającej samotnie Babci, zawitał nieznajomy jegomość, który obiecywał tani prąd i tak namawiał że Babcia podpisała jakieś dokumenty. Niestety powiedziała nam dopiero po fakcie. Nieznajomy nie zostawił żadnej umowy nawet nazwy firmy, po prostu zabrał teczuszkę i poszedł dalej. Czekaliśmy z obawą czy nie przyjdzie za chwilę komornik bo Babcia np coś nie spłaca, ale po kilku miesiącach przyszły faktury za energię elektryczną i dopiero wtedy dowiedzieliśmy się o co chodzi. W korespondencji która przyszła nadal nie ma żadnej umowy tylko śmieszne pismo „wyjaśniające” dlaczegóż to tak późno wystawili faktury. W związku z tym że nie mamy umowy to nie wiemy na jaki okres i na jakich warunkach jest podpisana umowa i jakie są warunki odstąpienia od umowy z Firmą Multimedia Polska Energia Sp. o.o. w Gdyni.
Może ktoś miał taki przypadek i go rozwiązał.
PROSZĘ O POMOC!
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!