metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
tutaj tutajranga30.05.2016 23:32

Wpajać starym i młodym: wszystkie sprawy załatwiam osobiście lub przez mój bank. Peselu nie pamiętam, dowód mi ukradli, rachunki jeszcze zeszłej niedzieli spłonęły. Bladego pojęcia nie mam, jak miała na nazwisko panieńskie moja matka; mogę za to podać nazwisko panieńskie Zośki z Wolborza.

50


mom ~mom (Gość)30.05.2016 10:53

Dzisiaj od samego rana chodzi przedstawiciel Orange .............. czy prawdziwy ? ?

70


ChRcWc ~ChRcWc (Gość)31.05.2016 15:03

Niestety, ale wiele razy można trafić na klientów, którzy nawet nie są świadomi, że płacą dwa razy za usługę elektryczną. I niestety, niewiele osób ma siłę by dojść do tego by zerwać taką "lewą" umowę. Nic Dziwnego, większość takich klientów to ludzie starsi...

50


Taseusz ~Taseusz (Gość)01.06.2016 23:55

Akurat odwiedziłem moją mamę (lat 80), mieszkającą przy ul. Łódzkiej, kiedy około trzydziestoletni klient lumpeksów usiłował naciągnąć ją na podpisanie takiej umowy. Spytałem grzecznie czy jest w stanie załatwić tańsze usługi stomatologiczne i wymownie wskazałem drzwi. Mimo, że młodszy był ode mnie o jakieś ćwierć wieku ocenił, że moje 196 cm/ 115 kg nie ulegnie argumentom jego 170 cm/ 60 kg i pośpiesznie opuścił mieszkanie.
Utrapienie mojej młodości (fizjonomia i warunki fizyczne),po raz kolejny okazało się nieocenione.

30


michi ~michi (Gość)31.05.2016 11:32

Dleatego najlepiej to podpisywac w placówce albo w sprawdzonych miejscach. Mamy firme z żoną, średneij wielkości - firmę, nie żonę, żona szczupła. Mielismy w RWE a teraz zmieniismy przez EnPuls gdzie różni dostawcy się o nas licytowali i dzieki temu oszczędzamy ok 1800 zł /rok.

22


Piotrkowianin Piotrkowianinranga14.06.2016 17:22

Tera się boi?

21


Estera ~Estera (Gość)14.06.2016 15:42

trzeba trafić na osoby, które uczciwie mówią co chcą nam zaproponować. Trafiłam na taką osobę akurat z firmy energie2. Pan spędził u mnie w domu około godzinę, zaznaczył wszystkie ważne informację w umowie. Osobiście polecam tych sprzedawców

05


Bruner ~Bruner (Gość)17.07.2016 17:09

Ale dlaczego ludzie są teak naiwni ?
Przecież każdy moze sobie wejść na którąś ze stron:
optimalenergy.pl/energia-dla-domu/tani-prad/
enerad.pl/porownywarka-kalkulator/
ure.gov.pl/ftp/ure-kalkulator/ure/formularz_kalkulator_html.php
i zobaczyć tak naprawdę czy jest taniej, a nie ufać czczemu gadaniu.

30


Paulina ~Paulina (Gość)04.11.2016 23:53

Multimedia nadal stosuje nieuczciwe praktyki. Informują że dzięki terminowej płatności zagwarantują stałą stawkę na kolejne 4 lata licząc od stycznia 2017, argumentują to tym że zmieniają się stawki i energa zmienia sprzedawcę prądu. Nie będzie już sprzedawca z gdańska jak dotychczas tylko nasz lokalny z Torunia. Informują że nic się nie zmieni i to tylko czysta formalność bo energa tak zadecydowała i należy podpisać tu i tu. Okazuje się że energa nie ma z tym nic wspólnego, o podniesieniu stawek na dzień dzisiejszy nic nie wiadomo i że podpisaliśmy umowę na zmianę sprzedawcy prądu. Podpisaliśmy choć nie było przymusu a co innego mówił przedstawiciel.

40


kuba ~kuba (Gość)04.11.2016 19:44

Witam. Kilka miesięcy temu do mojej niedołężnej, mieszkającej samotnie Babci, zawitał nieznajomy jegomość, który obiecywał tani prąd i tak namawiał że Babcia podpisała jakieś dokumenty. Niestety powiedziała nam dopiero po fakcie. Nieznajomy nie zostawił żadnej umowy nawet nazwy firmy, po prostu zabrał teczuszkę i poszedł dalej. Czekaliśmy z obawą czy nie przyjdzie za chwilę komornik bo Babcia np coś nie spłaca, ale po kilku miesiącach przyszły faktury za energię elektryczną i dopiero wtedy dowiedzieliśmy się o co chodzi. W korespondencji która przyszła nadal nie ma żadnej umowy tylko śmieszne pismo „wyjaśniające” dlaczegóż to tak późno wystawili faktury. W związku z tym że nie mamy umowy to nie wiemy na jaki okres i na jakich warunkach jest podpisana umowa i jakie są warunki odstąpienia od umowy z Firmą Multimedia Polska Energia Sp. o.o. w Gdyni.
Może ktoś miał taki przypadek i go rozwiązał.
PROSZĘ O POMOC!

50


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat