metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
kokalina ~kokalina (Gość)05.03.2013 20:58

"guci" napisał(a):
Trzynasta pensja.

Nie tylko nauczyciele mają 13-tkę Równiez górnicy, policjanci i urzędnicy.... To tak nie kole w oczy, tylko nauczyciele są winni całemu złu, dziurze budżetowej i rosnącemu debilizmowi wśód narodu

00

Kokalina ~Kokalina (Gość)05.03.2013 20:59

"Nauczyciel1" napisał(a):
Witam wszystkich forumowiczów. Z jedną rzeczą muszę się zgodzić - za wprowadzeniem ewidencjonowania czasu pracy - jestem dwoma rękami za pracą 8 godzin dziennie - jak to robią, przedstawiciele innych zawodów. Lecz niech to pociągnie za sobą również - jasne określenie obowiązków, jakie mam wykonywać - czy jestem nauczycielem, czy malarzem klas, czy też może instalatorem okablowania. Obecnie należałoby również ukarać tych nauczycieli, którzy w swoich klasach mają gazetki przedmiotowe, gdyż wieszając je pogwałcili przepisy BHP i przekroczyli wysokość, na której mogą bezpiecznie pracować (50cm). Rozumiemy, że jeździmy na "darmowe" wycieczki. Tylko to znowu jest zadanie zlecone, któremu musimy się podporządkować. I w tym przypadku - również jestem za powierzeniem pracy opiekuna ludziom z firmy zewnętrznej - biura podróży. Wielu nauczycieli z pewnością odetchnie z ulgą - wiedząc, że przepracują wtedy swoje godziny szkolne - a nie będą zaprzątać sobie głowy myślą, że po "udanej" wycieczce szkolnej będą musieli przez x lat wypłacać jakiejś uczennicy alimenty na dziecko - bo nie upilnowali jakiejś pary w nocy na wycieczce - bo akurat wtedy

A dokumenty, rady i zebrania popołudniowe, świadectwa i użeractwo.................

00

Nauczyciel1 ~Nauczyciel1 (Gość)05.03.2013 20:55