Fachowców są dziesiątki. Każdego roku wiele młodych (piotrkowian) kończy rozliczne AWF-y, także o specjalności dot. pracy korekcyjnej z młodzieżą. Nie pracują jednak jako nauczyciele, gdyż etaty w piotrkowskich szkołach (choć nie tylko) przydziela się wg klucza partyjno-koleżeńskiego.
Obecne szkolnictwo trzeba przeorać spalić a wiekszość nauczycieli rozstrzelać za zdradę stanu. Ludzie tak niski poziom edukacji i nieumiejętne podejście do dziecka woła o pomstę do nieba. Ale ćóż to jest polska
- Pracuję w szkole od 21 lat. Z jakiego klucza partyjnego mnie do niej przyjeto? Wiem, że papier wszystko przyjmie (w tym przypadku komputer), ale najpierw pomyśl, a później pisz komentarze człowieku!
Dlatego twój komentarz nic nei wnosi bo jesteś dzieckiem systemu który będzie się bronił bo jakby ktoś zaczął robić porządki to by połowę nauczycieli wywalili z powodu braku kwalifikacji.
Właśnie widzę, że u ciebie - przez dłuższe zasiedzenie przy tablicy - kiepsko z myśleniem. Gdybyś potrafił czytać ze zrozumieniem i logicznie myśleć - wiedziałbyś, że mówiąc o kluczu partyjnym i koleżeńskim mam na myśli to co dzieje się w szkolnictwie obecnie, a nie to co było 20 lat temu.
Pozdrawiam i życzę przyjemnej emerytury.
Żeby dostać pracę w szkole nie trzeba być najlepszym, trzeba mieć "najlepsze znajomości" - i dlatego poziom szkolnictwa jedzie w Piotrkowie w dół
Za to niektórzy nauczyciele wychowani w nowej rzeczywistości
wyrzucają flagi narodowe do kosza!!!
O, czym Ty dziecko bredzisz?
Wśród nauczycieli najmniej pracują wuefiarze , a wśród pracujących nauczyciele!
Umowy o pracę, kontrakty np. 5 lat- wówczas każdy nauczyciel by się starał pracować bardzo dobrze a tak Karta Nauczyciela chroni wielu krnąbrnych nierobów i od razu znajdą się chętni do prowadzenia sks-u,gimnastyki korekcyjnej itp.