Skoro kierowcy z braku umiejętności nie umieją się zachować na skrzyzowaniu to może rondo im w tym pomoże :)))
Ale nie rozwiązuje to zasadniczego problemu jakim jest brak umiejętności! Na innym skrzyżowaniu, gdzie nie nie ma ronda, nadal będą zagrożeniem dla pozostałych uczestników ruchu
Inwestycja wymaga budowy ok 500m nowej drogi w tym ok 300m nad terenami kolejowymi, z czego ok 110m nad czynnymi torami ok 60m nad krzakami i 130m nad zakrzaczonym torami prowadzącymi do jakiś starych rozwalających się zapleczy.
Co za bełkot...Ludzie ulica do Żeromskiego ??? Bzdura najpierw połatać i naprawić jezdnie którymi jeździmy a potem "szklane domy".
Rondo się przyda dlaczego ??? bo jeździ coraz więcej bab za kółkiem które mają problem z jazdą na wprost nie mówiąc o włączeniu się do ruchu.
z dwadzieścia lat temu można było dokładnie to samo powiedzieć o obecnej ulicy Piłsudskiego - typowe s-f przecież można jeździć Narutowicza.
w kwestii formalnej zajrzyj do mojego pierwszego postu w tej sprawie a zobaczysz, że pisałem jedynie o zarezerwowaniu terenu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego.
Zaraz zaraz Piłsudskiego była projektowana za Gierka i zdaje się, że wtedy nasze miasto się rozwijało bardzo szybko.
Teraz ulice i drogi muszą mieć jakiś sens np. więcej pracy perspektywy dla biznesu...a tutaj co ???? estakada nad terenami kolejowymi żeby mieć wyjazd na Radomsko ??? To sobie z Dmowskiego pojedź w prawo to pojedziesz przez Jeżów
za Gierka liczba samochodów osobowych to był ułamek tego co obecnie (coś około 3 milionów w całym kraju)i jak sam zauważyłeś już wtedy widziano potrzebę usprawnienia ruch na osi W-Z w PT-city. Fakt miasto się nie rozwija, bo gdyby miało tępo rozwoju jak za Gierka to wszystkie przeprawy przez tereny kolejowe byłyby zakorkowane. Ale ruch samochodowy jednak wzrasta.
Od tego to ma być południowa obwodnica miejska.
Zwróć uwagę, że przy Dmowskiego mamy i osiedle i strefę przemysłową oraz dogodny dojazd do np. Reala; po drugiej stronie torów spore osiedle z targiem przy hali.
baby to ty masz w nosie chłopaczku
Kluczem jest nie wylot np. do Żeromskiego ale arterie które pozwolą łatwo wjechać i wyjechać .
Na tą chwilę to łatwy wjazd z północy na południe to Rakowska i Krakówka i ze wschodu na zachód to Piłsudskiego.
Robienie równoległej do Piłsudskiego w obecnej chwili NIE MA SENSU...Ani Real ani Dmowskiego nic tu nie zmienią.Wszyscy kierują się do Gierkówki to nasza aorta...Byłe FMG, Euro Kerce, Hering,Ciepłownia przy FMG jadą na Radomsko przez Żeromskiego ??? Nie bo jadą w stronę Gierkówki,12 i 8
Co by nie mówić, ale Rżanek i Witaszczyk zrobili tą ulicą kawał porządnej roboty! Może nie wszyscy z Was wiedzą, ale były plany tymczasowego poprowadzenia tej ulicy pod wiaduktem na ul. Narutowicza. Gdyby tak zrobiono, to pewnie jeszcze długo byśmy tak jeździli, bo Chojniak nie potrafiłby doprowadzić do wybudowania tych nowych wiaduktów pod torami kolejowymi. Widać to doskonale na przykładzie zawijasa na ul. Żelaznej przy Dmowskiego. Drogę zbudowano tak 35 lat temu bo stała tam stodoła (należąca pewnie do jakiegoś sekretarza PZPR-u). Stodoły nie ma już z 20 lat, a dziwny zawijas pozostał: http://www.phototrans.pl/14,137850,0,MAN_NL202_108.html
Prawie 6,5 roku temu Chojniak obieca to przebudować, ale, jak zwykle, skończyło się tylko na próżnych obietnicach dla ciemnego luda: http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/archiwum/1527364,inwestuja-w-inwestorow,id,t.html
Taaa. Zwłaszcza ci, którzy jadą do Milejowa, Rozprzy, Lubienia, Trzepnicy, Mierzyna czy Niechcic. Wyjdź jutro po godz. 14 na skrzyżowanie ul. Dmowskiego, Żelażnej, Górnej i Al. Armii Krajowej i zobacz gdzie jadą te dziesiątki samochodów z ul. Dmowskiego, zamiast pleść banialuki.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!