Same bzdury. Aby bezpiecznie przejechać to skrzyżowanie należy tak jak w przypadku wszystkich innych skrzyżowań wykazać się koncentracją i pokorą, dostosować prędkość do warunków i stosując się do ogólnych zasad prawa o ruchu drogowym po prostu się przemieszczać. Co do faktów to: oczywistym jest, że nawierzchnia nie jest równa i wiele by można od niej wymagać, brakuje widocznego oznakowania poziomego (ale po co, skoro nawierzchnia jest nierówna), oświetlenie tego miejsca...to już chyba tylko z okazji zbliżających się świąt może błyśnie...A przy okazji rondo i tak będzie, ponieważ kierownictwo ZDIUM na co dzień przebywa w pobliskim budynku. Po co więc cała ta ściema?
Dawno tam nie widziałem żadnej kolizji, więc chyba nie jest tam tak niebezpiecznie.
Ja z tym skrzyżowaniem nie mam problemu ,jest tyle miejsca jak nigdzie indziej ,a kta ma z tym problem to wątpie by prawidłowo potrafł poruszac się po rondzie
Rondo w tym miejscu to świetny pomysł, nie kazdy "kierowca" potrafi tam sie poruszac, a juz napewno zalatwi sie w ten sposob chociaz nowy asfalt bo ten obecny jest tragiczny;)
dokładnie,jest tylko jedno ale....jak Pioma I Hearing o 14.00 kończą prace to jest tam istny meksyk.
Racja. Spora część kierowców, jadąc od ul. Kostromskiej ma tam problemy ze skręceniem w lewo i mając wolną lewą stronę czekają aż będzie wolne z prawej strony, zamiast zgodnie z przepisami wjechać na wolne miejsce między jezdniami Al. Armii Krajowej i tam oczekiwać.
no i zaczeły sie wypisywania dzieciaków jacy to oni sa mistrze kierownicy jak sa jakies plany niech robią. jest tak ze czasem ciezko sie wlaczyc do ruchu ale gimby sa wszedzie i sie porozumiweaja na drodzie chyba telepatycznie ze np oooo jedzie ten michal ....
Tu nawet nie chodzi o trudność ze skręceniem w lewo z Dmowskiego w Armii Krajowej. Rondo ułatwiłoby przechodzenie pieszym przez Armii Krajowej i Żelazną. Skończyłoby się też przejeżdżanie przez skrzyżowanie z prędkością 60-70 km/h.
Chyba jednak nie: Art. 25 pkt. 4 ust. 1 Prawa o ruchu drogowym mówi:
Kierującemu pojazdem zabrania się wjeżdżania na skrzyżowanie, jeżeli na skrzyżowaniu lub za nim nie ma miejsca do kontynuowania jazdy
Są faktycznie skrzyżowania, gdzie można bezpiecznie wjechać na środek a potem czekać na możliwość przejechania albo skrętu. Ale akurat w tym miejscu wjeżdżanie na środek skrzyżowania powoduje blokowanie możliwości skrętu w lewo jadącym z pierwszeństwem z obu stron dwupasmówki. Za mało miejsca.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!