metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gość ~gość (Gość)03.03.2019 23:20

Stary system edukacji dawał możliwość wyboru przedmiotu na maturze. Jeśli ktoś był humanistą to raczej logicznym było, że matematyka nie jest jego mocną stroną i mógł sobie ją odpuści a zdać egzamin dojrzałości z innego przedmiotu. W tej chwili matematyka, którą uważa się za królową nauka jest obowiązkowa...po co??? Pytam po co utrudniać młodzieży drogę do wymarzonych studiów???!!! Dajmy im sznse i pozwólmy decydować w tym dorosłym życiu jak i z czego przygotować się do matury....Jestem nauczycielką z kilkuletnim stażem i z doświadczenia wiem, że matematyka spędza sen z powiek uczniom i ich rodzicom. Nie każdego rodzica stać na korepetycje więc co???!!! Biedniejszy skazany na klęskę???!!!

41

gość ~gość (Gość)03.03.2019 00:38

Moje dziecko (podstawówka) wraca do domu i nie wie nic z matmy, ale nie dlatego, że jest mało zdolne. Co roku czerwony pasek. Nie wie, bo po prostu Pani w szkole nie tłumaczy dzieciom w ogóle. Robi na tablicy zadania, dzieci przepisują i tyle. Ja w domu siadam z dzieckiem i tłumaczę każdy nowy temat. Łapie od razu. Kto tu jest nauczycielem zastanawiam się codziennie?! Smutna rzeczywistość..

140

gość ~gość (Gość)02.03.2019 14:24

Powiedzcie mi kto z ludzi kontynuujących naukę na studiach, bądź zajmujących się pracą zawodową nie związane wgl z matematyką użył kiedykolwiek wzoru skróconego mnożenia, czy Twierdzenia Pitagorasa? Kto?! Ludzie przez matematykę nie mogą iść na wymarzone studia. Chciałem zostać dziennikarzem, a przez matematykę poprawioną za trzecim razem nie uzyskałem promocji na dziennikarstwo. Wielu ludziom furtka się przez to zamyka. W szkołach typu Technikum czy szkoła zawodowa większy nacisk powinien być kładziony na przedmioty przygotowujące do zawodu. A tak nie jest. Bo matematyka 4 czy 5 godzin w tygodniu. Weźcie się zastanówcie.

811

gość ~gość (Gość)03.03.2019 14:01