Szanowna Pani Patyk!
Nie wykazali się w UM inwencją nie tylko wymyślając tą maszkarę, ale także reklamowe hasło jest do kitu: "Pora na Piotrków". Jak to rozumieć? Że zrzucić na Piotrków z samolotów 100 ton pora? Czy jednego znaleźć pora na Piotrków? I co tym porem w Piotrkowie? Przywalić komuś w łeb?
A oto jakie hasło powinno być mottem działań promocyjnych na 800-lecie Piotrkowa. Oto to hasło:
"PORa wyjąć PORa z rozPORA !"
Ta maskotka to kompletna tragedia, grafik płakał jak projektował. Piotrków ma piękną historię zamiast do tego nawiązać to maskotką jest por nie mający nic wspólnego z tym miejscem. Na tle polski piotrków stał sięt pośmiewiskiem :D
Ta maskotka to kompletna tragedia, grafik płakał jak projektował. Piotrków ma piękną historię zamiast do tego nawiązać to maskotką jest por nie mający nic wspólnego z tym miejscem. Na tle polski piotrków stał sięt pośmiewiskiem :D
Gdyby Piotrków był małym Wilnem, małym Toruniem, czy innym normalnym miastem w miniaturze, a nie małą Sycylią, piotrkowski Magistrat angażowałby w promocję instytucje pozarządowe związane z szeroko pojętą kulturą. Najlepszą strategią jest danie możliwości takim młodym zapaleńcom oraz profesjonalnym historykom, którzy badają historię miasta w sposób naukowy. Plus tego jest taki, że Ci ludzie robią wtedy dobrą promocję i jeszcze do tego są w swoim żywiole, kosztuje to o wiele mniej niż zatrudnianie masy nikomu niepotrzebnych urzędników i jest profesjonalnie. Dopóki tego nie będzie, dopóty będziemy zaskakiwani, że symbolem Piotrkowa jest zielono-biała prezerwatywa. Skądinąd symbol niezwykle trafny: prezerwatywa jako symbol braku rozwoju miasta.
PS: Stare Kufle mogłyby już iść do muzeum szkła, naczyń albo jeśli to niemożliwe to przynajmniej na jakiś czas do zmywarki.
To ja zadam pytanie: po co są zatrudnieni ludzie w Referacie Promocji, skoro od wielu lat zakładają, że strategię promocji powinna zrobić zewnętrzna firma za olbrzymie pieniądze? Taka np. firma z zewnątrz nie zna realiów Piotrowa i przygotuje jedynie słowotok z ogólnymi wskazówkami co należy robić w ramach promocji. Zapłacimy za to olbrzymie pieniądze, ale efekt może być mizerny. Przeważnie takie dokumenty trafiają do szuflady i mogą być ewentualnie pokazane na sesji Rady Miasta z przeświadczeniem "lekcje odrobiliśmy". Szkoda, że jedyna kreatywność tego referatu jest zauważalna podczas Dni Miasta (Imieniny Piotrków - kto to wymyślił!). Zresztą i tak całą organizacją i nadzorem tych dni PT zajmuje się opłacona firma zewnętrzną. Brak kreatywności i zaradności !
Pani Patyk ciągle w tej czarnej skórce,śpi pani w niej,czy aby nie jest za mała ? Obstanie panią ?
Może jakby odmłodzili to towarzystwo to by się coś działo. Nie wyglądają na rozrywkowych ludzi z zapałem.
Będąc dzisiaj na tzw. hali na przedświątecznych zakupach widzałem bardzo dużo porów i o dziwo sprzedawca mówił ,że sporo się ich sprzedaje. A więc malkontenci ...."strategia porowa" działa. Sam kupiłem jednego...bo żona kazała. Pójdzie do garnka...na pożytek rodzinie.
Piotrków nie potrzebuje specjalnie się promować. Mamy najlepszego prezydenta, najwspanialszego posła eksperta od wybuchów. No i niezatapialną poseł Elę.
Foto na http://sklave.manifo.com/foto-szopka
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!