Ofertę wygra ktoś z elity pora zmienią na pora w ładniejszym kostiumie i 60 tysi zostanie w kieszeni a Wy się tu produkujecie :)))
A co w Piotrkowie można promować? Rozwalili zakłady i przemysł, zostało samo dziadostwo , nędza i dziurawe ulice. Oj przepraszam jest Focus który zatrudnia na umowy śmieciowe za najniższą krajową.
W strategii promocji województwa łódzkiego, z Piotrkowa wpisany jest tylko Aeroklub Ziemi Piotrkowskiej ze swoją najwieksza imprezą lotniczą FLY FEST. Impreza sie rozwija dlatego, ze nie przeszkadza w tym urząd miasta ze swoimi ekspertami. Wydanie 60 tys zł na strategie promocji miasta dla, pewnie z góry ustalonej, firmy koleżków, nie przyniesie żadnego ożywienia turystycznego temu miastu. Niech to miasto promują, przy drobnym wsparciu, jego mieszkańcy np. Szymon Stafa objeżdżający teraz samotnie wszystkie kontynenty, czy organizacje pozarządowe jak np. Aeroklub z LOT Flight Academy najwiekszaą szkołą lotniczą, do której masowo przyjeżdzają obcokrajowcy. Ludzie Ci kreatywnością biją na głowę panią Patyk i cały zespół urzędowych ekspertów.
Ci ludzie są kompletnie odrealnieni. Przy małej czarnej pojawił się pomysł i zaczął żyć własnym życiem. Tam nikt nikogo kumatego o nic nie pytał; kumaci są be i dla nich jest ten wentyl - epiotrków. Chyba złożę oświadczenie: że jestem z Piotrkowa i że nie mam nic wspólnego z porem.
Wszedł facet do warzywniaka i zesrał się w pory.
co tu sie rozpisywac o promocji, jak nie potrafia magistrackie pacholki Dni Miasta zorganizowac jak nalezy. Pamietacie jak dawniej dni piotrkowa wygladaly? konkretne imprezy! zaangazowana mlodziez, zamkniete Slowaka, cyk myk na joju lub lotnisko, a teraz se jakies Imieniny wymyslili Imieniny Piotrkow, Trzy Dni "Imprez" w cudzyslowie , cale to badziewie upchnal by czlek w jeden dzien jeden konkretny od rana do nocy i zakonczyl Dancingiem pod gwiazdami. Ale za ten rok to powinni stolki potracic, kto wie kiedy bedzie miasto mialo w tym roku swe Swieto? nie w czerwcu jak co roku a w lipcu. A w lipcu dlatego ze panstwo z promocji przegapili termin gwaizdy.
Jaka promocja? Czego? Przecież jeszcze z 10 lat i ta miejscowość straci statut miasta. Obecnie większość to emeryci i dużo ludzi, którzy do szkoły mieli pod górkę. Cała wykształcona młodzież dawno uciekła, przemysłu zero, zero perspektyw dla młodych. Atmosfera na ulicach i w sklepach kształtowana przez dziadków oderwanych od rzeczywistości, ale za to chamskich i bezczelnych.
Symbolem tego "miasta" nie powinien być por, tylko BURAK!!!
W strategii promocji województwa łódzkiego, z Piotrkowa wpisany jest tylko Aeroklub Ziemi Piotrkowskiej ze swoją najwieksza imprezą lotniczą FLY FEST. Impreza sie rozwija dlatego, ze nie przeszkadza w tym urząd miasta ze swoimi ekspertami. Wydanie 60 tys zł na strategie promocji miasta dla, pewnie z góry ustalonej, firmy koleżków, nie przyniesie żadnego ożywienia turystycznego temu miastu. Niech to miasto promują, przy drobnym wsparciu, jego mieszkańcy np. Szymon Stafa objeżdżający teraz samotnie wszystkie kontynenty, czy organizacje pozarządowe jak np. Aeroklub z LOT Flight Academy najwiekszaą szkołą lotniczą, do której masowo przyjeżdzają obcokrajowcy. Ludzie Ci kreatywnością biją na głowę panią Patyk i cały zespół urzędowych ekspertów.
To ten por nie pomógł!!?? No przecie ja myślałem że dzięki niemu papież Nas odwiedzi przy okazji!!
Jak to nie strategii? Jest, strategia promowania swojego prywatnego biznesu "sportowego" w godzinach pracy. A to na nikomu niepotrzebne targi się wyjedzie, zje, napije i prześpi za publiczne pieniądze. Zlikwidować ten referat.
Czemu nie zaangażować tego, kto to zrobił jeśli z kilku zdjęć umie zrobić film?
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!