metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
eden ~eden (Gość)26.03.2016 18:43

Po co biuro promocji i Cit jeżdżą razem na te same targi. Czyżby jedna komórka nie była w stanie ogarnąć stoiska? Przecież fachowcy

40


RZEPA ~RZEPA (Gość)26.03.2016 18:37

Przyszedł petent do UM i zesrał się w pory.

40


wapniak ~wapniak (Gość)26.03.2016 17:49

Do Janusza.
Nie wiesz o co chodzi? Towarzyszom rządzącym naszym miastem nadal wydaje się, że gospodarkę można pobudzić przy pomocy pochodów 1 majowych.

50


janusz ~janusz (Gość)26.03.2016 11:31

o co chodzi z tą strategią, nie jest wyjaśnione...

11


lek ~lek (Gość)26.03.2016 14:14

Żadna promocja nie jest w stanie ożywić trupa. Może kiedyś na zgliszczach urodzi się nowe życie, ale ten pogrzeb jeszcze trochę potrwa.

40


salsa salsaranga25.03.2016 10:32

Na marginesie: czy ta buzia wyzierająca przez szybkę z wnętrza pora, to może jest prezydent Chojniak? Ten warzywny potwór ze sparciałego worka i frędzlami od starej kotary, to w zamyśle Ilony Patyk - szefowej miejskiej komórki promocji i zespołu jej pracowników - promocja jubileuszu miasta nad Strawą. Ten pomysł na poziomie tzw. gimbazy czerpie natchnienie z turpizmu - dziedziny sztuki wychwalającej brzydotę. Ten por to kicz, który pani Patyk nieudolnie próbuje podnieść do rangi sztuki. Por ten otoczony troską urzędników może mieć charakter rozwojowy i z czasem magistrat każe przyoblec - a dlaczego nie? - wieżę ciśnień w takie właśnie wdzianko pora. Pani Patyk i jej przełożeni, którzy na tę żenadę wyrazili zgodę, wyrzucając publiczne pieniądze, powinni byli wiedzieć, że taka reklama ma się podobać nie pani Patyk, tylko mieszkańcom.
Bareja wiecznie żywy! Wiecie, co robi ten por? Ten por odpowiada żywotnym potrzebom społeczeństwa Piotrkowa. To jest por na skalę naszych możliwości. Wiecie, co my robimy tym porem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie, mówimy, to nasz por, przez nas wykonany i to nie jest nasze ostatnie słowo! A teraz śmiertelnie serio: tę kukłę spalić, utopić w Strawie, przeprosić za wygłup, a pieniądze zwrócić do kasy urzędu miasta. Oczywiście, z własnej kieszeni!
http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/artykul/bez-sciemniania-zamiast-pora-chlopa-pory,3660950,art,t,id,tm.html

161


GiGi ~GiGi (Gość)26.03.2016 09:25

Prawdziwa strategia miasta na promocję to brak strategii... Miasto powinno promować się przez sport (najtańsza forma reklamy - co za tym idzie współpraca z klubami sportowymi w szerokim znaczeniu tego słowa....poprzez udostępnianie zaplecza sportowego wraz z korekcją przyznanych stypendiów i dotacji na kluby sportowe), kulturę (dobry pomysłem na promocję jest organizacja cyklicznych spotkań corocznych dotyczących Cechów rzemiosł - starych - upadłych w Piotrkowie; zorganizowanie na imprezach kulturalnych w mieście artystów rękodzielniczych wykonujących swoje rękodzieła i promowanie ich w kraju i za granicą - przykład firma Szkło Dekor i Polanik - promujemy tylko nasze lokalne firmy, a nie Heringa i inne pierdolamenty. Umożliwienie lokalnym artystom rękodzielnym bezpłatnego wystawienia stoisk z ich produktami na lokalnych imprezach), i oświatę (otwieranie nowatorskich kierunków szkolnictwa..lotnictwo, obrona narodowa...pozyskanie patronatu i realnego wsparcia dającego wysoki poziom nauczania przez firmy krajowe np.: Szkoła budowlanka...pozyskanie partnera typu Atlas, :szkoła TPS...powrót do przemysłu szklarskiego i chemicznego - mamy w mieście doskonałą kadrę choćby p. Tęlążka, Dobrowolska i in; Szkoła Pioma...profil górniczo - hutniczy...a co za tym idzie patronat AGH, KGHM i in.).....po co Cit w Piotrkowie i jednocześnie Biuro Promocji miasta przy Urzędzie Miasta....a po drodze PTTK....wyrzucanie pieniędzy w błoto....na Piotrków potrzebny jest projekt...promocja ta bądź w innym kształcie przyniesie skutki ale trzeba chcieć to zrobić...trzeba za tym chodzić a nie siedzieć za biurkiem....przez pryzmat Białego Domu (czy to pracownika urzędu miasta , czy radnego) fajnie się patrzy, dobrze się powodzi.....mam pomysł na promocję....a tu potrzeba ludzi i chęć pracy! oto część niewielka strategii, którą proponuję...tylko proszę nie naruszać praw autorskich!!

21


ziobro ~ziobro (Gość)26.03.2016 07:31

Strategią jest doprowadzanie piotrkowskich kierowców do szału...tak roz.....nych dróg nie ma chyba w żadnym,innym mieście.
Ale co tam,przecież chojniak nie swoim autem jeździ.

51


verve ~verve (Gość)25.03.2016 16:53

A to Piotrków ma jakąkolwiek strategie?

71


verve ~verve (Gość)25.03.2016 16:53

A to Piotrków ma jakąkolwiek strategie?

70


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat