metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Pablo ~Pablo (Gość)30.04.2017 12:16

,,Ktoś, kto nigdy nie pracował w zawodzie nauczyciela, nie zrozumie jak to jest"-weekendy wolne,2 miesiące wolnego ,ferie , przerwa swiateczna,13- tka, urlop regeneracyjny, pożyczka bezprocentowa itp.. Ile tych rad pedagogicznych jest w ciągu roku??Ile zebrań z rodzicami?? Nie płaczcie!!! Większość nauczycieli ma w głębokim poważaniu czy nauczy dziecko czy nie, byle do wakacji. A jak jest wam źle to się zwolnijcie, jest dużo młodych nauczycieli którzy chętnie za was będą nauczać.

126

oleńka ~oleńka (Gość)30.04.2017 13:27

Chyba nie jest, to taka ciężka praca. Nauczyciele biorą dodatkowe etaty, a stare emerytki trzymają się stołków i nie pozwalają młodym pracować. Zresztą bez odpowiednich znajomości o pracy w szkole można pomarzyć.

102

N-el ~N-el (Gość)30.04.2017 13:50

Jestem nauczycielem i uważam ze nauczyciele w placówkach publicznych maja bardzo dobrze ! jak im nie pasuje niech spróbują pracy u prywaciarza....

136

myślę, że nie jest źle ~myślę, że nie jest źle (Gość)30.04.2017 12:49

Warto dodać jeszcze dodatkowe zarobki wynikające z dawanych prywatnie lekcji - korepetycji. Ceny za 45 minut są naprawdę powalające.

123

to pisałem ja ~to pisałem ja (Gość)30.04.2017 14:06

Jeśli zarobki "przepracowanych" nauczycieli nadal będą narzędziem gry politycznej, to każde ugrupowanie, które głośno opowie się za nauczycielami polegnie w następnych wyborach. W każdych następnych wyborach.

43

Agawa ~Agawa (Gość)30.04.2017 14:48