Perfidne kłamstwo - trzeba zachowywać się uczciwie a wtedy posługiwanie się kłamstwami nie będzie potrzebne. Ta Pani, nigdy nie zachowuje się arogancko ani też podczas lekcji nie chodzi po korytarzu. Pani stała z dziennikiem przed klasą i odpowiadała uczniom na zadawane jej pytania. Są kamery,więc można to wyjaśnić. Pisanie nieprawdy i podszywanie się pod ucznia jest niemoralne i powinna zająć się tym odpowiednia komisja.
Ta "BUDOWLANKA" to nawet nie ma porządnej strony internetowej.
http://zsp3.piotrkow.pl/news.php
Taki tam chaos panuje, że nie chce się głębiej wchodzić. Co to jest z tymi zakładkami zawodowymi - jakieś przekierowania na CKE? Co to jest za labirynt? Skoro nawet tego nie mogą dopracować, to pewnie niczym nie zachwycają. Dziś takie czasy, że trzeba się postarać aby być prawdziwym liderem! Proponuję zamówić nową stronę u specjalistów, którzy się tym zajmują zawodowo, bo tymczasem nie macie dobrej wizytówki. Pozdrawiam
Praworządny, sprawiedliwy czy jak WAM tam.Tak czytam co wypisujesz i stwierdzam , że w tobie jest dużo mściwości, a zajadły jesteś. A w ogóle to masz jakiegoś przyjaciela, dobrego kolegę ????
Pedagog swoją postawą daje przykład młodzieży, przekazuje im wartości, przekazuje ciekawość odkrywcy. Które z powyższych zostanie w budowlance przekazane młodzieży? Do biblioteki nie tylko do mięsnego! Chcesz zajmować stanowisko? Pokaż kulturę! Autorytetu nie znajduję się na ulicy.
Tego wpisu nie mógł zrobił uczeń. Uczniowie mówią, że to był dobry nauczyciel: "Ten Pan dobrze tłumaczył, nauczał z pasją". Tak więc ta wypowiedź nie może pochodzić od ucznia. Dlaczego piszecie nieprawdy, jeśli jesteś w porządku to czego się boicie?
To zobacz sobie. Na każdej pracy znajduje się nazwa Twojej Szkoły i Twojego Miasta. Czy to jest oczernianie?
1.The application of the Kedem-Katchalsky equations to membrane transport of ethyl alcohol and glucose, Desalination,(2011) (lista filadelfijska).
2.Derivation of the formula for the filtration coefficient by application of Poiseuille’s law in membrane transport, Acta Societatis Botanicorum Poloniae, (2009) (lista filadelfijska).
3.Derivation of practical Kedem – Katchalsky equations for membrane substance transport, Concepts of Physics,(2008).
4.Practical Kedem-Katchalsky equations and their modification, Central European Journal of Physics,(lista filadelfijska).
5.The application of practical Kedem-Katchalsky equations in membrane transport, Central European Journal of Physic, (lista filadelfijska).
6.Mechanistic equations for membrane substance transport are consistent with Kedem – Katchalsky equations, Journal of Membr. Sci.(lista filadelfijska).
7.Nowa metoda wyprowadzenia praktycznych równań Kedem-Katchalsky’ego transportu membranowego, Polimery w Medycynie.
8.Developing Kedem-Katchalsky equations of the transmembrane transport for binary non-homogeneous non-electrolyte solutions, Polym. Med.
9.The diffusion coefficient of ethyl alcohol and glucose, (2014, manuscript w opracowaniu).
O! Odezwał się wszystkowiedzący! Wiesz, czy wydaje ci się, że wiesz?
PROGRAM NAPRAWCZY DLA SZKOŁY – ZSPiPO-W NR 3 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM,ABY SPROSTAĆ WYMAGANIOM CZASÓW WSPÓŁCZESNYCH ORAZ WEJŚĆ WRESZCIE NA ŚCIEŻKĘ WZROSTU POZIOMU FUNKCJONOWANIA I NAUCZANIA W TEJ PUBLICZNEJ PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
Witam,
skoro tak ogromne problemy występują w tej szkole, to przygotowałem całkowicie bezinteresownie i w gratisie, nie pretendując w żadnej mierze do fotela dyrektorskiego w tej szkole, PROGRAM NAPRAWCZY DLA SZKOŁY. Dysponując wiedzą o niedomaganiach tej szkoły, zajęło mi to parę chwil sobotniego popołudnia. Publikacje swoją prezentować będę w odcinkach. Apeluję więc do całego grona pedagogicznego, na czele z dyrekcją, aby wspólnymi siłami podjąć się jednak tego trudu wdrożenia proponowanych rozwiązań (czasami innowacyjnych – ale to może okazać się właśnie strzałem w przysłowiową DZIESIĄTKĘ!). W niektórych przedsięwzięciach należy postarać się o dodatkowe środki pieniężne z dotacji unijnych czy też od sponsorów indywidualnych – TO JEST WIELKIE ZADANIE DLA DYREKCJI – MENADŻERÓW OŚWIATY. Kolejność prezentowanych pomysłów jest przypadkowa i powinna być realizowana wedle oceny priorytetowości dokonanej przez całą społeczność szkolną (dyrekcja, nauczyciele, rodzice uczniów, uczniowie). Tak więc do rzeczy:
LIKWIDACJA PROBLEMÓW TYTONIOWYCH/ALKOHOLOWYCH/NARKOTYKOWYCH NA TERENIE SZKOŁY
• Wprowadzenie do statutu szkoły zapisu o baku możliwości opuszczania terenu szkoły w czasie obowiązkowych zajęć lekcyjnych (dotyczy to również uczniów pełnoletnich – jest to zgodne z prawem). Wprowadzić zapis do statutu szkoły w zakresie przebywania młodzieży, w czasie sprzyjających warunków atmosferycznych, na świeżym powietrzu, tylko i wyłącznie na terenie szkoły – np. boisko szkolne, pod opieką nauczycieli dyżurujących.
• Zwiększyć ilość punktów monitorujących teren szkoły i przede wszystkim reagować natychmiastowo na pojawiające się przypadki łamania prawa w tym zakresie;
• Każdy uczeń, którego przyłapano z papierosem/innym syfem na terenie szkoły, „za karę” ogląda godzinny film o szkodliwości tytoniu. Musi też napisać wypracowanie (obszerne), dotyczące szkodliwości nałogu tytoniowego a następnie dokonuje odczytu podczas godziny wychowawczej.
• Montaż kamer (w odpowiednich – rzecz jasna – miejscach) i czujników dymu w toaletach aby odstraszyć potencjalnych odważniaków.
• Łamanie zakazu palenia przez uczniów powinien być konsekwentnie zgłaszany zarówno do rodziców ucznia jak i na policję. Dura lex, sed lex !!!
• Wprowadzenie zasady, że po trzech „wpadkach tytoniowych”, uczeń zostaje skreślony z listy uczniów szkoły. Młodzież powinna mieć świadomość, że prawo jest po to aby go przestrzegać a nie naśmiewać się z niego!!! W przeciwnym razie, muszą być przygotowani na poniesienie surowej konsekwencji. Szkoła musi również uczyć odpowiedzialności za swoje czyny a nie tylko wtłaczać do głów rozmaite treści naukowe. MŁODZIEŻ – PRZYSZŁOŚCIĄ NARODU!!!
PROGRAM NAPRAWCZY DLA SZKOŁY – ZSPiPO-W NR 3 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM,ABY SPROSTAĆ WYMAGANIOM CZASÓW WSPÓŁCZESNYCH ORAZ WEJŚĆ WRESZCIE NA ŚCIEŻKĘ WZROSTU POZIOMU FUNKCJONOWANIA I NAUCZANIA W TEJ PUBLICZNEJ PLACÓWCE OŚWIATOWEJ …CIĄG DALSZY…
SAVOIR VIVRE W SZKOLE – opracować kanon zachowań i elementów dyscypliny oraz wpoić uczniom kulturę obyczajową (aktualnie nie zwraca się na to uwagi), dotyczącą pozdrawiania wszystkich pracowników szkoły przez uczniów – bez względu na to, czy nauczyciel uczy danego ucznia czy też nie. Należy wpoić uczniom tradycyjny zwyczaj zwracania się do nauczycieli w szkole ponadgimnazjalnej: „per pan/pani profesor”. Żeby nie było totalnej wiochy!!! To jest rola wychowawców! Szkoła jest może nie do końca typową instytucją, ale jednak instytucją. W związku z tym obowiązuje tam etykieta instytucji zwana dziś często etykietą biznesu. W instytucji jest hierarchia i obowiązkowe są zachowania, które ją podkreślają, zatem zachowania, w ramach których sygnalizuje się szacunek dla przełożonego i wyróżnia się go jako osobę ważniejszą. W szkole przełożonym -autorytetem jest nauczyciel. Muszą zatem pojawiać się wszelkie zachowania, które to przypominają, które go chronią, które go budują. Najlepszą więc metodą w tej perspektywie był stosowany w Polsce jeszcze od międzywojnia obyczaj zwracania się przez uczniów do nauczycieli przy użyciu sformułowania „panie profesorze”, „pani profesor”. Gdy młodzież zwraca się do nauczyciela po imieniu (bądź w inny luzacki sposób), to niejako automatycznie zaczyna traktować tego nauczyciela jak kumpla, z którym można się spoufalać, polemizować, kłócić, negować jego zdanie. To umniejsza autorytet nauczyciela i niszczy szkołę jako instytucję. Jedną z funkcji szkoły jest też przygotowanie młodego człowieka do funkcjonowania w ramach instytucji. Gdy szkoła funkcjonuje jako instytucja, młodzi ludzie łatwo potem funkcjonują w instytucjach, w których podejmują pracę.
Gdy szkoła funkcjonuje inaczej – „na niewłaściwie pojętym luzie” i jako grupa bez zdrowej dyscypliny, młodzi ludzie mają potem przeróżne kłopoty z przełożonymi i współpracownikami. Przenoszą bowiem, niejako automatycznie, obyczaje ze szkoły.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!