Próbowałem dziś około 20 zapłacić za bilet w MZK i okazało się ,że po wybraniu nr , usłyszałem w słuchawce ,ze nie ma takiego numeru. Piotrkowska żenada , nic nie potrafią zrobić dobrze. Gołosłowne zapewnienia o nowoczesności.
Zgadzam się z Mi-HAUem, też nie wiem o co sie rozchodzi.. brr !
to niech im zezre kase z karty . SYstem i tak odnotuje z ktorego numeru ktos wyslal SMS-a
Nie no chyba zarcik...1 kwietnia juz byl :) dzwonic, logowac sie itd. Nie to nie dla mnie :) podchodze, prosze bilet,dziekuje, odchodze. Czasem jade 2-3 przystanki pewnie nie zdazylabym tego zrobic; chyba jak na pierwszy raz skomplikowane
Dopiero co związkowcy z MZK grozili sporem zbiorowym, a chodziło m.in. o 500 zł podwyżki, a tu okazuje się, że po wprowadzeniu systemu CallPay mogą stracić ponad 400 zł miesięcznie uzyskiwane ze sprzedaży biletów. Czyli jest to działanie sprzeczne z interesem kierowców MZK. Reasumując - kierowcy stracą, MZK nic nie zyska, pasażerowie do tego się nie garną, (jak widać ze statystyki) - zarobi tylko CallPay.
To po co jest to wprowadzane?
a ty wiesz na jakiej zasadzie działają telefony na kartę?
A wiesz, że niektórzy mają telefony na kartę?
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!