metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Redaktor Maj ~Redaktor Maj (Gość)10.04.2013 15:44

Od jutra jak wsiądzie kanar, przyłożę telefon do ucha i mu powiem, że chce kupić bilet, ale system nie odbiera :)
http://naszpiotrkow.blogspot.com/

00


beret beretranga10.04.2013 15:19

Tyle dróg budują, tylko, k***a, nie ma dokąd iść.

00


Dziękuję, postoję... ~Dziękuję, postoję... (Gość)10.04.2013 14:58

Proste porównanie:
W tradycyjny sposób chcąc zapłacić za przejazd wystarczy kupić bilet - 1 czynność.
CallPay - należy zarejestrować się w systemie, po dokonaniu rejestracji należy doładować konto, wykonać połączenie telefoniczne - 3 czynność

00


qqq ~qqq (Gość)10.04.2013 14:53

Zbyt zawile, doladowywanie konta itp. Bez sensu zupelnie, Potracenie powinno sie odbywac na zasadzie numerow platnych , czyli na koniec miesiaca dostaje wiekszy rachunek za telefon. W tej postaci co jest wole kupic bilet u kierowcy niz ryzykowac ze mi naliczy, odliczy, nie pobierze, itp Za duzo tego trzepania ...

00


mieszkaniec ~mieszkaniec (Gość)11.04.2013 10:29

Za dużo kombinowania. Lepiej zrobić bezpłatne autobusy, tak jak w Tallinie.

00


hheheheheh ~hheheheheh (Gość)10.04.2013 14:50

(...)Dziś z systemu CallPay korzysta ok. 50 miast w Polsce. Procent pasażerów kupujących bilety za pomocą telefonu jest jednak niewielki – 2 - 3%.(...)
Kasa wydana, ktoś zarobił MZK przyniesie jeszcze większe straty. PROSTE.

00


dag ~dag (Gość)10.04.2013 14:47

Ja mam 3 pytania:
- Ile kosztował ten system?
- Kiedy się zwróci?
- Jaka jest prowizja operatora?

00


Kisr ~Kisr (Gość)10.04.2013 14:40

Jak dla mnie usługa nie jest zbyt wygodna.
Najpierw trzeba gdzieś dzwonić, wchodzić na stronę doładowywać konto, dzwonić żeby zakupić i dzwonić żeby udowodnić, że się kupiło.
Nie lepszy byłby system mobilet, który już funkcjonuje w naszym mieście przy SPP? Jedno konto, jedna aplikacja i wygoda. No ale tak myślą władze w tym mieście, aby tylko komplikować ludziom życie.
Korzystać z tego nie będę, wolę kupić tradycyjny bilet - szybciej i wygodniej.

00


janusz ~janusz (Gość)10.04.2013 14:36

na tlumacznei tego pana w stylu "kierowca jest od kierowania mzk a nie od sprzedazy" ja odpowiem tak: telefon jest od dzwonienia a nie od kupowania przez ten tel. biletu :)ale coz jak ten pan nawet potrafi wmowic ze kierowca bedzie zadowolony z tego powodu chociaz zarabia na tej sprzedazy.

00


jak zawsze ~jak zawsze (Gość)10.04.2013 14:26

No super, tylko dlaczego nie połączono usługi płatnego parkowania z biletami komunikacji miejskiej? Tak ciężko było sie dogadać z mobilet.pl?

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat