metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gosc13821 ~gosc13821 (Gość)27.03.2024 11:22

Wszystko w temacie. Szkoda.
Szkoda też pogrzebanego pomysłu na turystyczne wykorzystanie wieży ciśnień (restauracja/punkt widokowy).
Czy jeśli skruszy się aktualny, skamieniały beton utrwalony jedynie nikomu nie potrzebną (i generującą ogromne koszta) miedzią przy ulicy Skłodowskiej, jest szansa na zmianę tych rzeczy?

100


Lov Pto ~Lov Pto (Gość)27.03.2024 11:37

Ale poco zrobimy nastepną rewitalizacje

60


dożynekbisniebędzie ~dożynekbisniebędzie (Gość)27.03.2024 12:03

Kładka to jedno. Druga sprawa to stary piotrkowski problem - nie będziemy działali razem, bo nosimy różne koszulki. Z tego powodu nie można było usiąść przy jednym stole i problem rozwiązać kompleksowo, tj. porozumieć się w sprawie wykorzystania połowy (obecnie nieużywanej) dworca PKP na potrzeby dworca autobusowego i przenieść stanowiska pozamiejskiej komunikacji autobusowej wzdłuż ulicy POW, wzdłuż torów kolejowych. To pozwoliłoby zwolnić cały plac (obecny dworzec autobusowy) na potrzeby dużego parkingu. Sprawę śmiesznego zadaszenia peronu II na dworcu kolejowym pozostawiam, bo na to, aby Piotrków miał oba perony normalnie zadaszone szans już nie ma. Może na 300 lecie kolei warszawsko-wiedeńskiej. Inna sprawa to szybkość połączeń. Jeśli Łódzka Kolej AGLOMERACYJNA pokonuje odległość z Piotrkowa do Łodzi prawie dwie godziny zegarowe, to przyszłości PKP nie wróżę.

134


sgsjs ~sgsjs (Gość)27.03.2024 11:37

jeśli mam pokonywać schody, to i tak wolę przejście nadziemne niż podziemne. Niestety, ale przejścia podziemne kojarzą mi się z przykrym zapachem moczu..

113


Dudur ~Dudur (Gość)27.03.2024 12:36

Sama kładka mi nie przeszkadza i nawet lubię przechodzić nad torami. Jeśli o mnie chodzi to może zostać, no może ją odświeżyć. Gorzej, że auta muszą stać i korkuje się reprezentacyjna ulica w mieście. Przydałby się przejazd dla aut i rowerów pod czy nad tymi torami.

132


Ja ~Ja (Gość)27.03.2024 13:58

Ja tam lubię te kladke

54


kładka ~kładka (Gość)27.03.2024 14:51

Bez tej "kładki" nie ma możliwości przejścia na drugi peron, gdy szlabany są opuszczone a czasami jest taka potrzeba, gdy w ostatniej chwili zmienia się peron pociągu lub po prostu trzeba przejść na drugi peron. Młodzi jakoś sobie poradzą ale starsi i niepełnosprawni mają spory problem. Prawie każdy podróżny posiada jakiś bagaż, który musi wciągnąć na te schody i z powrotem, jedyne przejście i przejazd jest od środka torów i ta kładka. Może dałoby radę zrobić przejście pod wszystkimi torami z możliwością wyjścia na ulicę Szkolną, bo coraz więcej osób skraca sobie tam drogę przez tory. Brakuje dobrego skrótu dla aut, który umożliwiłby pozbycie się korków, gdy przejazd jest zamknięty. Szkoda, że kawałek Czarnej jest tylko dla pieszych.

80


hgghghgh ~hgghghgh (Gość)27.03.2024 13:28

To teren kolei nie miasta.

36


GoodMorning ~GoodMorning (Gość)27.03.2024 11:53

Najważniejsze że stoi Mediateka

134


... ~... (Gość)27.03.2024 15:09

Szkoda, że jak zamkną rogatki to korek jest nieraz do bernardyn...

70


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat