Artykuły do tagu: PAP

Vectra podsumowuje rok 2023
Grupa Vectra, dostawca usług internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej oraz telefonii mobilnej i stacjonarnej, zwiększyła, do niemal trzech milionów, liczbę punktów adresowych (HP - Homes Passed) umożliwiających dostęp do internetu z prędkością rzędu 1,2 Gb/s.
„MOCni w biznesie
Startuje kolejna edycja „MOCnych w biznesie”. To program dla tych, którzy chcą założyć lub rozwinąć własny biznes. Uczestnicy mogą wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach i webinarach, a także wygrać granty edukacyjne. Partnerami programu są Santander Bank Polska, Polska Fundacja Przedsiębiorczości i Polfund Fundusz Poręczeń Kredytowych S.A.
Pap 
Maja Włoszczowska i Robert Korzeniowski w nowej kampanii digitalowej WeNet dla MŚP
9 stycznia 2024 roku rozpoczęła się nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii digitalowej wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet”. W spotach reklamowych zobaczymy nową Ambasadorkę WeNet Maję Włoszczowską, jedną z najbardziej rozpoznawalnych zawodniczek w kolarstwie górskim na świecie oraz Roberta Korzeniowskiego, czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym, który od ponad 2 lat aktywnie rozwija swój biznes, korzystając z wsparcia profesjonalnych Doradców Internetowych WeNet. Spoty reklamowe kampanii będą wspierały szeroko zakrojone działania digital.
Pap 
Transformacja energetyczna rybnickiej elektrowni
31 grudnia 2023 r., po pięćdziesięciu latach pracy, zakończono eksploatację dwóch najstarszych węglowych bloków energetycznych nr 3 i 4 w Elektrowni Rybnik, należącej do PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna z Grupy PGE. Wyłączone bloki docelowo zastąpione zostaną nowoczesnym blokiem gazowym o mocy 882 MW, którego przekazanie do eksploatacji zaplanowano na grudzień 2026 r.
Pap 
BIG InfoMonitor: na Sylwestra Polacy wydadzą o 32 proc. więcej niż rok temu
W tym roku na świętowanie Sylwestra Polacy wydadzą średnio 258 zł, czyli o 32 proc. więcej niż rok temu - wskazano w badaniu "Wydatki świąteczne i Sylwestrowe Polaków” przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor. Dodano, że co piąty pytany nie zamierza z tego tytułu ponosić jakichkolwiek kosztów
Turystyka Bez Kompromisów - nowa inicjatywa dla osób z niepełnosprawnościami
Turystyka Bez Kompromisów to kampania społeczna mająca na celu otwarcie świata turystyki dla osób z niepełnosprawnościami i odpowiedź na niedostateczną reprezentację tej grupy w turystyce - według badań tylko 23% osób z niepełnosprawnościami w Polsce aktywnie podróżuje.
Antoni Macierewicz. Ofiara czy sprawca?
W Wigilię rano w PAP doszło do incydentu z udziałem posła PiS z naszego okręgu Antoniego Macierewicza i pracownika Agencji. Władze PAP-u i poseł oskarżają się wzajemnie o łamanie prawa.
Ubezpieczenia dla rolnika - wszystko, czego potrzebuje, znajdzie w nowym Pakiecie AGRO od Wienera
Czego szukają rolnicy w dynamicznie zmieniających się czasach? Oprócz poczucia bezpieczeństwa i stabilizacji, zależy im na innowacyjnych rozwiązaniach, które pomagają efektywniej zarządzać gospodarstwem. Polacy doceniają krajowe produkty spożywcze. Niemal 60% uważa, że są one lepszej jakości niż te z zagranicy, wynika z badania firmy Wiener. Smaczne produkty to też zaawansowane technologie, które usprawniają pracę i gwarantują najwyższe standardy wytwarzania. Coraz częściej gospodarstwa rolne to dobrze prosperujące biznesy, które warto ubezpieczyć w razie nieprzewidzianych sytuacji.
Pap 
Ergonomia i organizacja pracy zdalnej - znaczenie dla zdrowia pracowników
Zgodnie z Kodeksem pracy praca zdalna to wykonywanie obowiązków w całości lub częściowo w miejscu wskazanym przez pracownika i każdorazowo uzgodnionym z pracodawcą, w tym w miejscu zamieszkania pracownika, w szczególności z wykorzystaniem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość. Możliwość wykonywania pracy w formie zdalnej zależy więc od rodzaju pracy, ogólnej infrastruktury technicznej, warunków lokalowych, a także od kompetencji cyfrowych pracownika.
Pap 
Zielony, niebieski, czerwony czy żółty – jakim Mikołajem jesteś
Prezenty świąteczne wręcza większość z nas, okazuje się jednak, że istnieje więcej niż jedna strategia na ich zakup. 63% zapakuje je samodzielnie i będzie do tego przykładać dużą wagę. Co trzeci obdarowujący planuje wydać w tym roku od 300 do 600 zł, a co czwarty 600 do 1000 zł, wynika z analiz przeprowadzonych przez VeloBank. Dzięki nim powstała też pierwsza, unikatowa macierz czterech typów Mikołajów, czyli stylów behawioralno-psychologicznych związanych z przedświątecznymi zakupami, w których każdy z nas może się odnaleźć. Poszczególnym sylwetkom przypisano kolory – zielony, czerwony, żółty i niebieski. Co ciekawe, to nie Czerwony, a Zielony Mikołaj występuje wśród Polaków najczęściej. Wręcza on wyjątkowo dopasowane prezenty, które przygotowuje z wyprzedzeniem.
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat