- Minął termin, w jakim zakład powinien wystawić nam PIT 11 i nie możemy się rozliczyć z Urzędem Skarbowym. Dzwoniliśmy kilka dni temu do syndyka i powiedział, że załatwił to z panem Siwakowskim, ale do dziś nic nie otrzymaliśmy – mówią byli pracownicy.
Skontaktowaliśmy się z Urzędem Skarbowym by zapytać o to, co w takiej sytuacji powinni zrobić pracownicy fabryki. – Pracownicy, którzy nie otrzymali od pracodawcy PIT-ów 11, a termin już upłynął, i tak będą zobowiązani do złożenia zeznania według swojej najlepszej wiedzy. Na pewno to zeznanie nie będzie prawidłowe, ale będzie złożone. Kiedy Urząd Skarbowy będzie wszczynał procedurę kontrolną, to wszyscy będą mogli złożyć korekty - mówi Danuta Szwedo, kierownik działu obsługi bezpośredniej Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim.
PIT-ów nie otrzymało ponad stu byłych pracowników PFM-u.
(Strefa FM)
- Mieszkańcy domagają się wyjaśnień od zarządu PSM. Zapowiadają protest. Spółdzielnia odpowiada.
- Pierwszy etap remontu ulicy Roosevelta za nami
- Mieszkańcy zgłosili 29 projektów
- Akademia Piotrkowska zaprasza do Wioski Wikinga
- Szukają seniorów potrzebujących pomocy oraz sąsiadów, którzy mogą im pomóc
- Zderzenie ciężarówki i dostawczaka na A1
- Przy "dwunastce" powstaje nowa bieżnia
- Harcerze świętowali 35-lecie szczepu Matecznik
- Pijany kierowca wjechał w garaż. Uszkodził "malucha" i traktor