Do niedawna w specjalnie wydzielonym okienku można było dowiedzieć się o interesujących nas połączeniach kolejowych. Teraz skazani jesteśmy na łaskę i niełaskę kasjerki. Kasa jest jedna a kolejki czasem gigantyczne.
- Informacja, która wcześniej na tym dworcu istniała, należała do PKP Przewozy Regionalne. Ten przewoźnik zlikwidował zarówno kasę, jak i informację. W tej chwili na dworcu znajduje się jedna kasa należąca do PKP Intercity. Kasjer, który sprzedaje w tym okienku bilety jest zobowiązany do udzielania informacji. Ponadto na dworcu dostępne są plakaty z rozkładami jazdy oraz wyświetlacze. Nie planujemy otworzenia drugiej kasy na piotrkowskim dworcu. Być może w najbliższym czasie uruchomimy biletomat, który będzie również do dyspozycji pasażerów. Kolejki do kas powinny się wtedy zmniejszyć. Dostęp do informacji przy okienku biletowym będzie więc wtedy lepszy - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Tak więc - zamiast informacji - PKP Intercity proponuje nam biletomaty.
(Strefa FM)
- Zderzenie pojazdów przy Hali Targowej w Piotrkowie. Kierowca wymusił pierwszeństwo
- Ścieżka rowerowa Piotrków - Przygłów oficjalnie otwarta
- Policja apeluje o bezpieczną podróż podczas świątecznych wyjazdów
- ZUS wypłacił ponad 151,2 tys. świadczeń "Aktywnie w żłobku" na 214,4 mln zł
- Pożar ciężarówki na A1
- Miejskie wigilie w regionie. Piotrków, Bełchatów, Opoczno, Tomaszów, Łódź
- Ponad 1,3 mln zł umorzonej pożyczki
- Wspólne działania policji i straży leśnej. Patrolują okoliczne lasy
- Wyłudzał pieniądze za pomocą BLIK-a