- Dostęp do internetu zapewnia operator sieci Play. Otóż już któryś raz z kolei od momentu przekazania komputerów, mniej więcej w tym samym czasie, tj. ok. 20 danego miesiąca, nagle przestaje działać internet, nie można nawiązać z nim połączenia. Podczas kontaktu z biurem tego projektu, z pracownikiem odpowiedzialnym ze strony Urzędu Miasta za projekt zawsze jest udzielana odpowiedź, że to wina sieci Play, bo mają awarię lub konserwację nadajnika. Przerwy trwały z reguły do tygodnia, a gdyby to była rzeczywiście awaria czy konserwacja nadajnika to inni użytkownicy lub abonenci nie mieliby dostępu do sieci - pisze jeden z mieszkańców Piotrkowa, który dodaje, że to dla niego sprawa irytująca, ponieważ Urząd w podpisanych umowach z beneficjentami zapewnił darmowy dostęp do internetu przez okres 5 lat. - A teraz co jakiś czas, od kilku miesięcy nie opłaca w terminie faktur. A brak faktury nie jest wymówką, bo zawsze można skorzystać z usług e-faktur bądź zamówić duplikat faktury.
O wyjaśnienie poprosiliśmy Krzysztofa Rudzkiego z Biura Prasowego Urzędu Miasta w Piotrkowie. - Problem z dostępem do internetu wynika z faktu, że dostawca nie wywiązuje się z zapisów umowy. Firma Play wystawia błędne faktury, w których ujęte są usługi nie objęte zapisami dokumentu. Zgodnie z podpisaną umową, firma Play jest zobowiązana wyłącznie do zapewniania dostępu do internetu, a inne usługi powinny być zablokowane. Usługodawca nie zastosował się jednak do tych zapisów i mimo wielokrotnych apeli i interwencji, dodatkowe usługi wciąż nie są zablokowane, a miasto jest obciążane za korzystanie przez beneficjentów z tych usług. W związku z tym nie możemy zapłacić za fakturę wystawioną niezgodnie z umową. Proces rozpatrywania reklamacji oraz wystawnie prawidłowej faktury przez sieć Play trwa tak długo, że dochodzi do zablokowania przez sieć połączenia internetowego. Prawidłowo wystawiona faktura za miesiąc czerwiec wpłynęła do Urzędu 1 sierpnia i tego dnia została zapłacona - wyjaśnia Rudzki.
Jak dodaje, z informacji uzyskanych od dostawcy wynika, że usługa została odblokowana w dniu 31 lipca.
- Groźny wypadek przy dworcu PKP w Piotrkowie. Mężczyzna po zderzeniu z volkswagenem wpadł w wiatę autobusową
- Konferencja prasowa prezydenta Piotrkowa
- Jesienny koncert w piotrkowskim MOK-u
- 17 mln na Centrum Świętego Mikołaja w Wolborzu
- Dzień Pracownika Socjalnego. Statuetki dla MOPR i PCPR w Piotrkowie
- Podsumowali tegoroczną kwestę
- Kto zostanie mistrzem gminy Sulejów?
- Problem mieszkańców bloków w Woli Krzysztoporskiej
- Szukali ciała w dawnym szpitalu