Mieszkańcy skarżą się na darmowy internet

Wtorek, 05 sierpnia 201425
Darmowy internet (w ramach programu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu), z którego korzysta 100 mieszkańców Piotrkowa jest wyjątkowo awaryjny.
foto: ePiotrkow.plfoto: ePiotrkow.pl

- Dostęp do internetu zapewnia operator sieci Play. Otóż już któryś raz z kolei od momentu przekazania komputerów, mniej więcej w tym samym czasie, tj. ok. 20 danego miesiąca, nagle przestaje działać internet, nie można nawiązać z nim połączenia. Podczas kontaktu z biurem tego projektu, z pracownikiem odpowiedzialnym ze strony Urzędu Miasta za projekt zawsze jest udzielana odpowiedź, że to wina sieci Play, bo mają awarię lub konserwację nadajnika. Przerwy trwały z reguły do tygodnia, a gdyby to była rzeczywiście awaria czy konserwacja nadajnika to inni użytkownicy lub abonenci nie mieliby dostępu do sieci - pisze jeden z mieszkańców Piotrkowa, który dodaje, że to dla niego sprawa irytująca, ponieważ Urząd w podpisanych umowach z beneficjentami zapewnił darmowy dostęp do internetu przez okres 5 lat. - A teraz co jakiś czas, od kilku miesięcy nie opłaca w terminie faktur. A brak faktury nie jest wymówką, bo zawsze można skorzystać z usług e-faktur bądź zamówić duplikat faktury.

O wyjaśnienie poprosiliśmy Krzysztofa Rudzkiego z Biura Prasowego Urzędu Miasta w Piotrkowie. - Problem z dostępem do internetu wynika z faktu, że dostawca nie wywiązuje się z zapisów umowy. Firma Play wystawia błędne faktury, w których ujęte są usługi nie objęte zapisami dokumentu. Zgodnie z podpisaną umową, firma Play jest zobowiązana wyłącznie do zapewniania dostępu do internetu, a inne usługi powinny być zablokowane. Usługodawca nie zastosował się jednak do tych zapisów i mimo wielokrotnych apeli i interwencji, dodatkowe usługi wciąż nie są zablokowane, a miasto jest obciążane za korzystanie przez beneficjentów z tych usług. W związku z tym nie możemy zapłacić za fakturę wystawioną niezgodnie z umową. Proces rozpatrywania reklamacji oraz wystawnie prawidłowej faktury przez sieć Play trwa tak długo, że dochodzi do zablokowania przez sieć połączenia internetowego. Prawidłowo wystawiona faktura za miesiąc czerwiec wpłynęła do Urzędu 1 sierpnia i tego dnia została zapłacona - wyjaśnia Rudzki.

Jak dodaje, z informacji uzyskanych od dostawcy wynika, że usługa została odblokowana w dniu 31 lipca.


Zainteresował temat?

6

2


Zobacz również

reklama

Komentarze (25)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

mom ~mom (Gość)06.08.2014 08:50

Cytuję:
Otóż już któryś raz z kolei od momentu przekazania komputerów .......


no proszę darmowe komputery i jeszcze darmowy internet i ciągle źle .....

21


stan ~stan (Gość)14.08.2014 00:26

"Tak było z sofcikiem. Robili, co chcieli, aż tu nagle: bęc!" napisał(a):


A co sie stalo ?

10


tutaj tutajranga06.08.2014 11:45

Tak było z sofcikiem. Robili, co chcieli, aż tu nagle: bęc!

21


culture beat ~culture beat (Gość)06.08.2014 11:10

co to się porobiło w tym kraju. coś tam trochę nie działa i wielkie larum. przypomnijcie sobie nie tak dawne czasy i pewną firmę z Piotrkowa tzw. providera internetowego o dzwięcznej dwuczłonowej nazwie - po polskiemu "miękki partner". tam nigdy nie działało, ale jak się dzwoniło do nich to "spec" pewnym głosem tłumaczył "u nas wszystko działa! Tłumy ludzi w trąbę robili i co - i nic.

31


VIP VIPranga06.08.2014 10:43

Heh najlepiej ze 100mb prędkości za darmo. Bez żadnych limitów ściągania. I będzie pięknie. Ten internet ma służyć temu żeby poszukać pracy, sprawdzić pocztę, a nie oglądać pornusy i ściągać filmy...;)

50


artur ~artur (Gość)06.08.2014 09:35

~xx> nie ten z plusa sam mialem nieprzyjemnosc
Tu masz szczegoly
http://www.wykop.pl/ramka/2051560/internet-cyfrowego-polsatu-lte-bez-limitu-to-wielka-sciema/

20


boss ~boss (Gość)06.08.2014 08:56

"DD" napisał(a):

To juz nie chodzi o to czy on jest darmowy czy tez nie, wykluczony nie wykluczony itd.. - zostały wydane na to publiczne pieniadze, play zbiera $$$ , a klient nie ma internetu przez 2 miesiace - to jest skandal.
W tej sutuacji nalezy po prostu zerwac umowe z winy play`a i rozpisac nowy przetarg - poniewaz ta usluga praktycznie nie dziala.
Z tym, ze przy tych zalozeniach przetargowych t-mobile czy tez plus - bedzie dzialal podobnie - taki juz urok tych firm - "nic nie gwarantujemy i co nam pan teraz zrobi?"

20


xx ~xx (Gość)06.08.2014 00:01

To ten szybki internet LTE co go reklamuje ta blndynka?

10


D&D ~D&D (Gość)05.08.2014 22:10

Cytuję:
pisze jeden z mieszkańców Piotrkowa, który dodaje, że to dla niego sprawa irytująca, ponieważ Urząd w podpisanych umowach z beneficjentami zapewnił darmowy dostęp do internetu przez okres 5 lat. - A teraz co jakiś czas, od kilku miesięcy nie opłaca w terminie faktur. A brak faktury nie jest wymówką, bo zawsze można skorzystać z usług e-faktur bądź zamówić duplikat faktury.

Ten Pan chyba nie jest zagrożony wykluczeniem cyfrowym (skoro taki zorientowany) i należałoby zastanowić się czy powinien korzystać z darmowego internetu. Druga kwestia to "mają za darmo" i jeszcze źle! Kup se Pan internet na kartę za 30zł/miesiąc albo to całe darmowe saero i będzie cały czas.

21


wuuuuuuuuuuł ~wuuuuuuuuuuł (Gość)05.08.2014 20:31

w moszczenicy smiga

01


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat