W sumie będzie 110 sklepów. Piotrkowianie będą mogli w końcu na miejscu robić zakupy w sklepach sieciowych wielu znanych marek. Są wśród nich: H&M, Reserved, C&A, New Yorker, Douglas, Orsay, Mohito, Solar, Quazi, Ecco, Thriumph, Vision Express, Camaieu, Humanic, Apart, Deichmann, CCC, Badura, Komputronic, Home&You, Wojas, Gatta, Pretty Girl, Sizeer, 5 10 15, Cocodrillo, Active Sport, Martes Sport. Nie zabraknie też znanych na całym świecie kurczaków z sieciowej restauracji KFC. Wśród największych najemców jest ponadto Media Markt i Helios, który wyniesie się z budynku przy ul. Słowckiego, gdzie prowadzi Hawanę i w Focus Mall stworzy wielosalowe, nowoczesne kino.
- Wiele umów jeszcze negocjujemy z centralami europejskich marek - dodaje Agnieszka Drucis, specjalista ds. komunikacji Parkridge Retail Poland. - Trwają negocjacje z lokalną gastronomią (restauracjami, kawiarniami).
Datę otwarcia ustalono na 13 listopada. Piotrkowski Focus Mall liczyć będzie 75 tys. mkw powierzchni. Do dyspozycji klientów będzie parking oraz 2 kondygnacje handlowe. Wewnętrzne pasaże będą stworzone na kształt uliczek. Atrakcją dla miasta będzie też nowoczesna, ale i stylowa bryła obiektu łącząca metal, szkło i kamień.
A.Tyczyńska POLSKA Dziennik Łódzki