Kontrakty z NFZ-em na takim samym poziomie

Strefa FM Środa, 12 stycznia 201114
Dobra wiadomość dla pacjentów poradni lekarskich - wszystkie kontrakty z Narodowym Funduszem Zdrowia są na dotychczasowym poziomie.

Zapewnił nas o tym szef piotrkowskiego oddziału NFZ. Oznacza to, że do lekarza powinniśmy dostać się bez przeszkód.


Informacje o tym jacy specjaliści znajdują się w poszczególnych poradniach, znajdą państwo na stronie internetowej Narodowego Funduszu Zdrowia – www.nfz-lodz.pl. Tam po lewej stronie znajdują się Serwisy i zakładka „Dla pacjentów”. Odnajdziemy w tym miejscu wszelkie informacje dotyczące leczenia.

Kontrakty ze specjalistami również pozostały na dotychczasowych poziomach.


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (14)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Aman Amanranga13.01.2011 12:15

"Krzycho-;)" napisał(a):
Widzę, że kolega generalnie jest jakimś naprawiaczem wszystkich urzędów

Widocznie mam więcej styczności z tymi instytucjami niż inni i widzę jak nas rżną wykorzystując nasza niewiedzę. Staram się być obywatelem świadomym moich praw i nie dawać sobą manipulować i pomiatać w różnych urzędach. A widzę, że znajomość przepisów wielu osób pracujących w tzw. BOK-ach itp jest ograniczona. Wystarczy przygotować się trochę lepiej do jakiejś rozmowy z urzędnikiem i gość rozkłada bezradnie ręce. Ale oczywiście nie przyzna się do tego tylko będzie kluczył i odsyłał petenta do kogoś tam innego. Nie jestem naprawiaczem wszystkich urzędów bo nikomu nie zależy na tym by tam nas nie oszukiwali. Ja swojego dopnę a, że innych rżną ile wlezie to mnie specjalnie już nie obchodzi. Żal mi tylko nieświadomych tego ludzi.

"Krzycho-;)" napisał(a):
Ten gość z NFZ podaje gdzie się można leczyć za darmochę powinieneś tam zdecydowanie zajrzeć.

Może i podaje bo ma baran to napisane na kartce ale jak mu zabrać kartkę to leży. A czy mówi też, że nie dla wszystkich starczy miejsca u tego lekarza? Raczej nie, więc miałeś szczęście, że lekarz miał dla Ciebie jeszcze jakieś punkty z kontraktu. A lekarz nie chciał Cię przyjąć z prostej przyczyny. Dostał za mało kasy za twoje leczenie. Pewnie nie płacisz składki zdrowotnej i NFZ nie mógł jej normalnie przekazać lekarzowi.

00


Krzycho ;-) ~Krzycho ;-) (Gość)13.01.2011 11:55

Widzę, że kolega generalnie jest jakimś naprawiaczem wszystkich urzędów. Wie jak rozwiązać wiele problemów :-))))
Widać to po wpisach na innych forach GRATULACJE ;-)))) Ten gość z NFZ podaje gdzie się można leczyć za darmochę powinieneś tam zdecydowanie zajrzeć. A odpowiadając na twoje pytanie poszedłem do nich powiedziałem że mam coś w oku i nie chce mnie przyjąć lekarz a oni zadzwonili do tego lekarza więc stąd wiedziała że ja to ja a nie jakiś cudak który chce naprawiać wszystko tak jak ty. pozdrowionka doktorku ;-)

00


Aman Amanranga13.01.2011 11:34

"Krzycho-;)" napisał(a):
Jak się zdziwiłem kiedy Pani doktor następnym razem mówiła po co ja polazłem na skargę do NFZ.

To jest ta rzetelność NFZ. Najważniejsze, żeby skłócić pacjenta z lekarzem. Nie wiem w jakiej formie składałeś skargę ale NFZ nie powinien ujawniać danych osoby skarżącej. Podejrzewam, że być może złamał jakieś przepisy w tej kwestii.

00


Aman Amanranga13.01.2011 11:31

"Krzycho-;)" napisał(a):
Ta cała firma jaka jest każdy widzi, ale autentycznie błyskawicznie zareagowali kiedy okulista nie chciał mnie przyjąć pomimo ciała obcego w oku. Wysłali kontrolę. Jak się zdziwiłem kiedy Pani doktor następnym razem mówiła po co ja polazłem na skargę do NFZ.

Zareagowali bo głównie chodzi o kasę. Dać jak najmniej a jeszcze ukarać w trakcie i zabrać jeszcze ile wlezie. To fakt, że ktoś musi nadzorować lekarzy i jestem jak najbardziej za tym ale sam kiedyś dzwoniłem do NFZ najpierw w Piotrkowie potem w Łodzi, żeby dowiedzieć się czy jeden z gabinetów stomatologicznych w Piotrkowie ma dzień wolny bo jest zamknięty na głucho. Dostałem odpowiedź, że nikt takiego podania nie składał. Napisałem maila do Łodzi przedstawiając sytuację to odpisano mi cyt.:skargi zgłoszone za pomocą poczty elektronicznej, które nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym, wymagają pisemnego potwierdzenia przez skarżącego. W związku z powyższym informujemy, iż wszczęcie postępowania wyjaśniającego w zgłoszonej sprawie będzie możliwe po przesłaniu (na adres: Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ – Dział Skarg i Wniosków, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź) pisemnego potwierdzenia złożenia skargi. Nieusunięcie ww. braków w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma, spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.To jest ta wasza błyskawiczna reakcja NFZ. Ja mam na to dowód. I ja wcale nie chciałem składać skargi tylko prosiłem o wyjaśnienie mi kto mówi nieprawdę. Czy lekarz informujący, ze ma wolne czy NFZ twierdzący, że lekarz nie składał podania o urlop.

00


P51 ~P51 (Gość)13.01.2011 11:31

"Piotr-Wlostowic" napisał(a):
Bandytą był ten rząd, który zlikwidował Kasy Chorych. Tamten twór działał jako tako


Eee,tam,bez przesady.To był ten sam twór z tymi samymi ludźmi, tylko inaczej nazwany. Zasady bandyckiego dziłania są niezmienione...

"Bez-uwag" napisał(a):
Kiedyś zgłosiłem się do NFZ z uwagą że lekarza nie było w godzinach pracy. Od razu Odział piotrkowski zareagował.


No bo NFZ UWIELBIA takie sytuacje.Jak już mówiłem;NFZ stoi na straży "dobra" pacjenta i ZMUSI każdego lekarza do przyjmowania pacjentów, nawet ( a w zasadzie w większości przypadków) za darmo,lub grubo poniżej faktycznych kosztów...

"Krzycho-;)" napisał(a):
ale autentycznie błyskawicznie zareagowali kiedy okulista nie chciał mnie przyjąć pomimo ciała obcego w oku. Wysłali kontrolę. Jak się zdziwiłem kiedy Pani doktor następnym razem mówiła po co ja polazłem na skargę do NFZ


Mój komentarz praktycznie - jak wyżej.
Dziwisz się lekarzowi...?
A wyobraź sobie,że jest instytucja,która teoretycznie płaci piekarzowi za produkcję chleba.( jak NFZ teoretycznie płaci za leczenie ludzi).
Ale płaci za np.30 bochenków dziennie.Reszta tą instytucję "nie obchodzi". A do piekarza przychodzi 40 osób po chleb...Czyli 10 bochenków MUSI wydać za darmo,ponieść koszty z własnej kieszeni, no,bo jak ktoś pójdzie na skargę,to instytucja przyśle kontrolę i dodatkowo oznajmi zainteresowanemu chlebem,że zapłacił piekarzowi za chleb...
A jak przyśle kontrolę i "stwierdzi nieprawidłowości", to zerwie kontrakt z piekarzem ( i w ten sposób zaoszczędzi niezłą sumkę dla siebie...).
A piekarz zostanie z długami i bez środków do życia.
Ale i ludzie bez chleba...
Ale instytucja ma to w d***

00


Krzycho ;-) ~Krzycho ;-) (Gość)13.01.2011 10:28

Zgadzam się, z gościem "Bez uwag" Ta cała firma jaka jest każdy widzi, ale autentycznie błyskawicznie zareagowali kiedy okulista nie chciał mnie przyjąć pomimo ciała obcego w oku. Wysłali kontrolę. Jak się zdziwiłem kiedy Pani doktor następnym razem mówiła po co ja polazłem na skargę do NFZ. Pozostawiam to bez komentarza

00


Bez uwag ~Bez uwag (Gość)13.01.2011 09:49

A ja tam nie wiem o co chodzi osobom komentującym. Ewidentnie robią to osoby które doskonale znają przepisy. Zatem muszą to być Ci którzy mają podpisane umowy z tą niezbyt przyjemną imstytucją. Ale prawdopodobnie instytucja ta przyłapała ich na robieniu jakichś numerów więc teraz ujadają. Kiedyś zgłosiłem się do NFZ z uwagą że lekarza nie było w godzinach pracy. Od razu Odział piotrkowski zareagował.

00


zxc ~zxc (Gość)12.01.2011 18:10

Piotr stałeś się tak nudny, przewidywalny i monotematyczny, że brak słów.

00


Aman Amanranga12.01.2011 18:10

"Piotr-Wlostowic" napisał(a):
Bandytyzm tej instytucji może tylko konkurować z ZUS-em.

Masz rację. Jeszcze kiedyś dorównywał im Urząd Skarbowy ale teraz jakby trochę sporządniał. Szkła za 12 zł a oprawki zrobisz sobie z drutu. Nie licz, że dostaniesz odpowiedź mailem w ciągu godziny lub dwóch. NFZ każe lekarzom w ofertach wpisywać adresy email ale nigdy z nich nie korzysta w kontaktach z lekarzem. Jeżeli lekarz chce wziąć urlop to lekarz musi pisać podanie z 30 dniowym wyprzedzeniem. NFZ nie dopuszcza wypadków losowych. Itp itd. Dużo by mówić. Wiem o tym dużo.

00


aga ~aga (Gość)12.01.2011 16:19

No właśnie..owa pani przyznaje łaskawie zniżkę na okulary w śmiesznej kwocie,ma do dyspozycji sprzęt komputerowy za nieśmieszne pieniądze,na którym może sobie np.skserować podręcznik potrzebny jej na zaocznych studiach-fakt!!! Dostaje całkiem solidną pensję i jej pozostała aktywność ogranicza się do robienia herbaty. A w Łodzi mamy takich urzędasów ze stu albo więcej,rozlokowanych w dwóch budynkach,których remont był baaardzo drogi...a tak naprawdę nikt nie potrzebuje tych śmiesznych urzędników i ich śmiesznych refundacji raz na dwa lata-nie częściej. Ot i na to głownie idzie nasze zdrowotne..Para w gwizdek

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat