Ma on zdecydowanie poprawić funkcjonowanie rejestracji, a także poprawić komfort pacjentów. - Staramy się iść z postępem i duchem czasu. Wprowadzamy coraz więcej cyfryzacji. Jest to wymóg ministerialny. Już niebawem cała dokumentacja będzie elektroniczna. Bardzo ciesze się, że udało nam się wprowadzić takie rozwiązanie i mam nadzieje, że będzie coraz bardziej się rozwijać, aż będzie się wiązać z całą przychodnią. Myślę, że ten system jest dość prosty, więc nawet pacjent nie do końca obeznany z elektroniką sobie poradzi - mówi Marek Konieczko, dyrektor Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie.
W przyszłości elektroniczny system ma zostać rozbudowany. - System kolejkowy na na razie jedną funkcję, czyli pobieranie biletów do rejestracji. W przyszłości będzie pomagać udać się do odpowiedniej przychodni czy zarejestrować się na wizytę - mówi Aneta Baranowska, zastępca dyrektora szpitala wojewódzkiego w Piotrkowie.
Podobne rozwiązania elektronicznego kolejkowania stosowane są np. w urzędach. Inwestycja została zrealizowana w ramach budżetu obywatelskiego województwa łódzkiego.