Wypracowany dokument samooceny w oparciu o model CAF stanowi podstawę napisanego i złożonego w lutym 2012 roku wniosku o środki unijne. Celem jest sfinansowanie działań doskonalących funkcjonowanie urzędu. W ramach projektu pracownicy urzędu będą korzystać z różnego rodzajów kursów i szkoleń, które są niezbędne, by można coraz lepiej wykonywać pracę na swoim stanowisku.
Wniosek obejmuje również cztery inne urzędy gmin: z Korfantowa, Pokoju i Byczyny z woj. opolskiego i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, które przystąpiły do wymienionego programu. Takie połączenie wynika z wymogów określonych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, wskazujące, iż wniosek dotyczący finansowania działań doskonalących mogą składać grupy złożone przynajmniej z pięciu urzędów będących w partnerstwie.
Wartość projektu “naszej piątki” wynosi blisko 2 mln zł. Środki, które Urząd Gminy w Rozprzy otrzyma, będą wykorzystane na modernizację zużytego sprzętu informatycznego, zakup nowoczesnego oprogramowania, szkolenia, kursy, studia podyplomowe, kursy językowe oraz aktualizację dokumentów strategicznych.
Przypomnijmy – we wrześniu 2011 r. grupa pracowników urzędu wzięła udział w cyklu szkoleń, które miały za zadanie przygotować ich do przeprowadzenia samooceny jednostki. Dziesięcioosobowy zespół w grudniu 2011 roku zakończył prace nad audytem wewnętrznym urzędu. Przyjęty został dokument samooceny określający mocne i słabe strony urzędu oraz wskazujący obszary do poprawy. 12 marca tego roku wójt gminy wręczył pracownikom Urzędu Gminy w Rozprzy przeszkolonym w ramach metody CAF certyfikaty.
- Gabinet podologiczny Podomed Centrum Zdrowej Stopy świętuje zmianę lokalizacji
- Piknik "Porozmawiajmy w Łódzkiem"
- Pożary lasów w naszym regionie. Samolot gaśniczy w akcji
- Piknik z okazji 20-lecia Polski w Unii Europejskiej
- Łódzkie na PLUS: Świat jak z bajki
- Dni Otwarte Funduszy Europejskich
- 20 lat Łódzkiego w Unii Europejskiej – co nam się udało?
- Łódzkie na Plus: Giganci na scenach
- Łódzkie na Plus: Modne gospodynie w kolorach Łódzkiego